گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۵۹
شناسه : 17030
تاریخ : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
«پیام تشکر انجمن آوای اردیبهشت از مردم، مسئولین و رسانه های کوهدشت» «پیام تشکر انجمن آوای اردیبهشت از مردم، مسئولین و رسانه های کوهدشت»

“کانون سبحان”؛ “بلوط ها سبزند و ریشه دارند” انجمن مردم نهاد آوای اردیبهشت از تمامی دوستداران طبیعت ونیروهای مردمی که در طول ۴ روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی به یاری دستان سوخته ى بلوط های دشت چنگری شهرستان کوهدشت شتافتند صمیمانه تشکر و قدر دانی می نماید. و بدین وسیله دستان مهربان و […]

2015-08-11_232613“کانون سبحان”؛

“بلوط ها سبزند و ریشه دارند”

انجمن مردم نهاد آوای اردیبهشت از تمامی دوستداران طبیعت ونیروهای مردمی که در طول ۴ روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی به یاری دستان سوخته ى بلوط های دشت چنگری شهرستان کوهدشت شتافتند صمیمانه تشکر و قدر دانی می نماید. و بدین وسیله دستان مهربان و دلسوز خبرنگاران و اصحاب رسانه همچون میرملاس که بلوط را شناسنامه خود می داند ، هومیان که هویتش را به درختان چند هزار ساله بلوط مدیون است، کشکان و سیمره که در پیچ و تاب صخره ها و کوه های این دشت با رساترین صدا بلوط را فریاد زدند ، روشتا که با چشمان باز بازتاب این فریاد بود، سایت های محترم سیفا روژ ،کاسیت ، کانون سبحان، ارجا نیوز، آسوبان ، واحد مرکز خبر افلاک و تمامی عکاسانی که به زیبایی غمگینانه ترین تصاویر مرگ دست جمعی بلوط ها را برای ما به تصویر کشیدند به گرمی می فشارد .همچنین از پشت گرمی و تلاش مجدانه مدیران و اعضای گروه های شبکه های اجتماعی ، مسئولین محترم شهرستان ، فرماندار پرتلاش جناب آقای کرم محمدی ، بخشداران ،آقای مهندس جواد آزادبخت رییس اداره منابع طبیعی ، آقای مهندس حمید طولابی رییس اداره حفاظت محیط زیست ، آقای مهندس احسان فتاپور رییس منابع آب که از ساعات اولیه آتش سوزی تا لحظه آخر بدون امکانات و با دستانی خالی اما بی دریغ به جنگ آتش رفتند تقدیر و تشکر را دارد. اگر یکصدایی و همدلی شما یاران وهمراهان نبود شاید زخمی عمیق تر و سوزناک تر بر پیشانی این دشت تا ابد نقش می بست . باشد که دیگر شاهد سوختن هیچ درخت بلوطی نباشیم و به یاد داشته باشیم که یک لحظه غفلت و کوتاهی چه فاجعه ای را به بار می آورد. چرا که روح ما و درختان بلوط ریشه در جان هم دارند.

شمس اله قلندری مدیر عامل انجمن مردم نهاد آوای اردیبهشت مرداد ماه94