گروه : عمومی » نماز جمعه » نماز جمعه پلدختر
ساعت : ۲۳:۵۵
شناسه : 17172
تاریخ : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
حجت الاسلام محمد سوری:«آزادگان نماد مقاومت و ولایت پذیری هستند.»/«لزوم الگوگیری از ویژگی های اخلاقی حضرت معصومه (س) در جامعه»

به گزارش “کانون سبحان” حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه بصیرت لازمه شناخت ابعاد وجودی حضرت معصومه (س) است افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) کرامت الله و اسوه عزت و دارای جایگاه و منزلت والا و بالایی در میان شیعیان است . وی حضرت معصومه (س) را سرمایه ای […]

2015-08-14_122232به گزارش “کانون سبحان” حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه بصیرت لازمه شناخت ابعاد وجودی حضرت معصومه (س) است افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) کرامت الله و اسوه عزت و دارای جایگاه و منزلت والا و بالایی در میان شیعیان است .
وی حضرت معصومه (س) را سرمایه ای برای جهان تشیع دانست و افزود: سالروز ولادت با سعادت این بانوی بزرگوار به عنوان روز دختر نام گذاری شده که یکی از اوصاف برجسته ایشان عفت و حجاب بود که دختران باید حجاب کامل آن حضرت را برای خود الگو قرار دهند.
حجت الاسلام سوری عصمت و دفاع از ولایت و ولایتمداری را مهمترین ویژگی حضرت معصومع (س) دانست و افزود:در شرایط امروز الگوگیری از ویژگی های اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) بیش از پیش ضروری است .
خطیب نماز جمعه پلدختر به 26مرداد سال 69سالروز ورود آزادگان به میهن اشاره کرد و گفت: آزادگان طلایه داران صبر ، ایستادگی و مقاومت هستند.
وی با بیان اینکه توجه به آزادگان پاسداشت دستاوردهای جهاد و شهادت است افزود:مسوولان نظام باید به مشکلات آزادگان که تندیس مقاومت و استوانه انقلاب هستند ، بیش از پیش توجه داشته باشند.
وی گفت: حکومت اسلامی قدردان حماسه آفرینی و استقامت آزادگان است زیرا آنان به اسلام آبرو بخشیدند و در سخت ترین شرایط زندگی و با صبر و استقامت خود جبهه دیگری در خاک عراق گشودند .
وی افزود: آزادگان ذخایر و سرمایه های معنوی کشور و حافظ عزت و آبروی نظام و انقلاب هستندو باید ایستادگی ، مقاومت و جانفشانی آزادگان به عنوان الگو به نسل های آینده منتقل شود.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه آزادگان سرافراز درس استقامت و آزادگی به تمامی جهانیان دادند گفت:آزادگان نماد مقاومت و ولایت پذیری هستند و وجود آنان نعمتی برای انقلاب اسلامی است .

2015-08-14_122310