گروه : عمومی » نماز جمعه » نماز جمعه رومشکان
ساعت : ۱۳:۲۷
شناسه : 17236
تاریخ : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
«انتقاد شدید امام جمعه رومشکان از عدم اختصاص بودجه فرهنگی به این شهرستان» «انتقاد شدید امام جمعه رومشکان از عدم اختصاص بودجه فرهنگی به این شهرستان»

به گزارش“کانون سبحان”؛  به نقل از رومشکان نیوز امام جمعه شهرستان رومشکان حجت الاسلام و المسلمین جمیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه با انتقاد شدید از عدم توزیع عادلانه بودجه و تخصیص بودجه به مساجد محروم در شهرستان فرمودند: بنده از استاندار محترم که همیشه به دنبال آباد نمودن استان لرستان هستند و […]

به گزارش“کانون سبحان”؛  به نقل از رومشکان نیوز امام جمعه شهرستان رومشکان حجت الاسلام و المسلمین جمیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه با انتقاد شدید از عدم توزیع عادلانه بودجه و تخصیص بودجه به مساجد محروم در شهرستان فرمودند: بنده از استاندار محترم که همیشه به دنبال آباد نمودن استان لرستان هستند و از نماینده محبوب مردم که همیشه دنبال کار عمرانی هستند تقدیر میکنم. کار عمرانی نیاز مردم میباشد ، اما جای گلایه[…]

دارد . آیا میشود فرهنگ را معامله نمود با عمران؟ فرماندار انصافا جنب جوش دارد همچنین همه مسئولین شهرستان زحمت میکشند ولی ثمره کار فرهنگی ما چی شده؟ ما همیشه بیان میکنیم در سطح شهرستان مساجدی نیمه کاره وجود دارد. در این مورد مردم حمایت کردند و دولت هم تا حدی کمک نموده. مگر ما نمیخواهیم همدلی و هم زبانی در جامعه ایجاد شود؟ مگر نمیخواهیم پایه نظام را محکم کنیم؟

IMG_1402

بنده یک سال نیمی هست که در این شهرستان در خدمت مردم میباشم اما چه کار فرهنگی در این شهرستان انجام شده است ؟ سقف مسجد ما دارد فرو میریزد. مردم شهرستان جای برای نماز خواندن میخواهند من سوالم در مورد بودجه فرهنگی این است: در ارتباط با اعتبارات مساجد حق شهرستان رومشکان چقدر است؟ آیا وقت آن نرسیده گزارشی به مردمی بدهید؟

IMG_1397

در سال ۹۴ کمک عمرانی و غیر عمرانی از هیچ دستگاهی برای مساجد محروم شهرستان رومشکان صورت نگرفته است من از استاندار محترم و نماینده محبوب که بودجه مساجد در اختیار آنها است را مورد خطاب قرار می دهم و سوال میکنم که درسال ۹۴ سهم شهرستان رومشکان در اعتبار شما کجا قرار داشت ….؟

IMG_1406

تهیه گزارش و عکاس : علی اصغر سوری