گروه : حوادث » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۳:۳۶
شناسه : 17261
تاریخ : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
غرق شدن جوان کوهدشتی در رودخانه«تنگ گرمه» غرق شدن جوان کوهدشتی در رودخانه«تنگ گرمه»

به گزارش“کانون سبحان”؛ به نقل از  مهر، سرهنگ رستمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: ماموران انتظامی درب گنبد كوهدشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان غرق شدن جوانی ۲۱ ساله در رودخانه “تنگ گرمه” این شهرستان قرار گرفته و بلافاصله به محل اعزام شدند. وی افزود: پس […]

2015-08-16_020410به گزارش“کانون سبحان”؛ به نقل از  مهر، سرهنگ رستمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: ماموران انتظامی درب گنبد كوهدشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان غرق شدن جوانی ۲۱ ساله در رودخانه “تنگ گرمه” این شهرستان قرار گرفته و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد جوانی۲۱ ساله همراه برادرش حین شنا در رودخانه یاد شده به علت عدم آگاهی به فن شنا غرق شده و فوت می كند.

فرمانده انتظامی کوهدشت بیان داشت: گروه امدادی پس از اطلاع از این حادثه در صحنه حاضر و نسبت به خارج کردن فرد غرق شده اقدام کردند.

سرهنگ رستمی به شهروندان و میهمانانی كه به قصد تفریح به این گونه مناطق عزیمت می کنند توصیه کرد: در صورت عدم آشنائی به فن شنا از ورود به رودخانه ها خودداری و در صورت ورود به آب از مناطق كم عمق آن استفاده کنند تا در صورت بروز حادثه ای ناگهانی بتوانند خود را به موقع از خطر مرگ نجات دهند.