گروه : عمومی » نماز جمعه » نماز جمعه کوهنانی
ساعت : ۲۳:۵۱
شناسه : 17363
تاریخ : ۲۷ شهریور ۱۳۹۴
امام جمعه کوهنانی:«آل سعود باید اداره حرمین شریفین را به شورای متشکل از کشورهای اسلامی بسپارد.»/«سفر استاندار به کوهنانی  فرصتی برای انتقال مشکلات و تصمیم گیری برای جبران بی مهری های گذشته است.» امام جمعه کوهنانی:«آل سعود باید اداره حرمین شریفین را به شورای متشکل از کشورهای اسلامی بسپارد.»/«سفر استاندار به کوهنانی فرصتی برای انتقال مشکلات و تصمیم گیری برای جبران بی مهری های گذشته است.»

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجة الاسلام و المسلمین آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز زائران خانه خدا در مراسم براعت از مشرکین به دست آل سعود آن را سند خیانت و مزدوری این رژیم و قرار گرفتن در راستای منافع استکبار دانست و گفت این رژیم […]

2015-08-07_060844به گزارش “کانون سبحان”؛ حجة الاسلام و المسلمین آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز زائران خانه خدا در مراسم براعت از مشرکین به دست آل سعود آن را سند خیانت و مزدوری این رژیم و قرار گرفتن در راستای منافع استکبار دانست و گفت این رژیم چون ضعف و بی لیاقتی خود را در مدیریت حرمین شریفین بارها اثبات کرده، باید اداره این دو شهر را به شورای متشکل از کشورهای اسلامی بسپارد. وی حمایت آمریکا از این رژیم مرتجع دیکتاتور فرسوده را سندی بر دروغگو بودن ادعای آنها مبنی بر دفاع از دموکراسی و حقوق بشر دانست.
امام جمعه کوهنانی دفاع مقدس را مظهر حماسه و ایستادگی و همدلی و هم زبانی ملت دانست و خواستار ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت در بین نسل جوان شد.
حجة الاسلام آروانی گفت: طبق آیات قرآن و روایات معصومین اظهار شهادت واجب و کتمان آن گناه و حرام می باشد و گناه آن زمانی که موجب ضایع شدن حق مظلوم یا جری شدن افراد شرور، مفسد و مجرم بشود مضاعف می باشد.
وی با اشاره به سفر روز شنبه استاندار، آن را فرصتی برای انتقال مشکلات و تصمیم گیری برای جبران بی مهری های گذشته و فراهم شدن زمینه توسعه و محرومیت زدایی در این بخش دانست.
وی در ادامه خواستار بهره گیری از ایام معنوی عرفه و عید قربان شد و آیت الله خزعلی را نمونه واقعی یک عالم متقی، شجاع، بصیر و انقلابی دانست.
روابط عمومی ستاد نماز جمعه کوهنانی