گروه : حوادث » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۱۰
شناسه : 17565
تاریخ : ۰۲ مهر ۱۳۹۴
«۱۱۰ کیسه زغال بلوط در‌ کوهدشت کشف و ضبط شد.» «۱۱۰ کیسه زغال بلوط در‌ کوهدشت کشف و ضبط شد.»

به گزارش “کانون سبحان”؛ ‌مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت گفت: نیروهای یگان حفاظت با گشت و مراقبت در مناطق جنگلی و کشف، شناسایی محل تهیه و انبار زغال با حکم قضایی اقدام به ضبط ۱۱۰کیسه زغال کردند. ایسنا:   جواد آزادبخت در جمع خبرنگاران بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت با دستور دادستان شهرستان […]

2015-09-24_013559به گزارش “کانون سبحان”؛ ‌مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت گفت: نیروهای یگان حفاظت با گشت و مراقبت در مناطق جنگلی و کشف، شناسایی محل تهیه و انبار زغال با حکم قضایی اقدام به ضبط ۱۱۰کیسه زغال کردند.

ایسنا:   جواد آزادبخت در جمع خبرنگاران بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت با دستور دادستان شهرستان و همکاری فرماندهی و پرسنل پاسگاه اولادقباد برابر گزارش واصله موفق به کشف و ضبط ۱۱۰ کیسه زغال طی دو مورد بازرسی از دو انبار در این منطقه شدند.

وی افزود: زغال‌های مکشوفه به میزان ۱۱۰ کیسه به محل اداره منتقل تا پس از تشکیل پرونده و اخذ جرایم اقدام قانونی صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه منابع طبیعی سرمایع ملی و انفال هستند، خواستار مشارکت همه احاد جامعه و اطلاع‎رسانی از طریق تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع رایگان شد.