گروه : عمومی » لرستان
ساعت : ۹:۴۳
شناسه : 17719
تاریخ : ۰۴ مهر ۱۳۹۴
افزایش تعداد جانباختگان لرستانی حادثه منا به 7 نفر/لرستان بعد از گلستان بیشترین تلفات تا این لحظه افزایش تعداد جانباختگان لرستانی حادثه منا به 7 نفر/لرستان بعد از گلستان بیشترین تلفات تا این لحظه

به گزارش “کانون سبحان”؛ سیدحمید مصطفایی صبح امروز  عنوان کرد: تعداد حجاج لرستانی که در حادثه منا کشته شدند، تا این لحظه هفت نفر هستند. این مسئول اظهار داشت: از هفت حاجی لرستانی کشته شده در حادثه منا چهار نفر از کاروان 29013 بروجرد و سه نفر از کاروان 29012 ازنا، الیگودرز و دورود بوده‌اند. […]

به گزارش “کانون سبحان”؛ سیدحمید مصطفایی صبح امروز  عنوان کرد: تعداد حجاج لرستانی که در حادثه منا کشته شدند، تا این لحظه هفت نفر هستند.

این مسئول اظهار داشت: از هفت حاجی لرستانی کشته شده در حادثه منا چهار نفر از کاروان 29013 بروجرد و سه نفر از کاروان 29012 ازنا، الیگودرز و دورود بوده‌اند.

وی با بیان اینکه آمار مفقودین لرستانی مشخص نیست، گفت: علی رازانی، قنبر رحمانی و مصطفی موسوی و عباس گودرزی از الیگودرز، مرادعلی نصرالهی، غضنفر رشیدی گودرزی و رضا رحیمیان ثابت(اهل خرم‌آباد) از کاروان بروجرد، هفت زائر لرستانی هستند که در حادثه منا جان باختند.

معاون اداره کل حج و زیارت استان لرستان گفت: هنوز آمار دقیقی از مفقودان این حادثه در دست نبوده و زمان برگشت حجاج لرستانی و پیکر پاک جان‌باختگان نیز مشخص نیست که به محض مشخص شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

بر اساس گزارش فارس از خرم‌آباد تا این لحظه متاسفانه استان لرستان بعد از گلستان بیشترین آمار کشته‌های این حادثه را در کشور داشته است.