گروه : اخبار مهم » سیاسی
ساعت : ۱۱:۰۲
شناسه : 17993
تاریخ : ۱۲ مهر ۱۳۹۴
آیت‌الله قرهی:ضعف شدید دیپلماسی دولت در پیگیری فاجعه منا نمایان بود/هشدار مقام معظم رهبری بود که موضوع را حل کرد. آیت‌الله قرهی:ضعف شدید دیپلماسی دولت در پیگیری فاجعه منا نمایان بود/هشدار مقام معظم رهبری بود که موضوع را حل کرد.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران با اشاره به ضعف شدید دیپلماسی دولت در پیگیری فاجعه منا گفت: اگر نبود فرمایشات مقام معظم رهبری معلوم نبود کار به کجا می‌کشید و هشدارهای ایشان بود که موضوع را حل کرد.

هشدار مقام معظم رهبری بود که موضوع را حل کرد.به گزارش “کانون سبحان”، آیت‌الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ضعف شدید دیپلماسی دولت در پیگیری فاجعه منا نمایان بود و اگر فرمایشات مقام معظم رهبری نبود، معلوم نبود کار به کجا می‌کشید و هشدار مقام معظم رهبری بود که موضوع را حل کرد.

وی افزود: باید کمیته حقیقت‌یابی برای بررسی علل فاجعه منا از بین تمام کشورهای اسلامی تشکیل شود تا علل وقوع این حادثه را بررسی کنیم.

آیت‌الله قرهی در پایان با بیان اینکه این فاجعه باید پیگیری حقوقی شود، گفت: دولت عربستان و آل سعود ضمن عذرخواهی باید مسئولیت این حادثه را بپذیرید.