گروه : خرم آباد » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۱:۱۱
شناسه : 17999
تاریخ : ۱۲ مهر ۱۳۹۴
ورود پیکر ۱۷تن از جانباختگان لرستانی فاجعه «منا» به کشور ورود پیکر ۱۷تن از جانباختگان لرستانی فاجعه «منا» به کشور

خرم آباد – جانشین مدیر کل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه تا کنون پیکر ۱۷تن از جانباختگان لرستانی فاجعه منا وارد کشور شده، گفت:م ابقی جانباختگان استان در این حادثه تا پایان هفته وارد کشور می شوند.

کانون سبحان کوهدشتبه گزارش “کانون سبحان”؛ سید حمید مصطفایی  با اشاره به اینکه شب گذشته تعداد ۹ نفر از پیکر های جانباختگان استان لرستان مربوط به فاجعه منا از طریق آمبولانس وارد استان شده اند اظهار داشت: از این تعداد پنج تن مربوط به شهرستان بروجرد بود که هم اکنون با حضور گسترده مردم و مسولان در حال تشییع هستند.

وی با بیان اینکه همچنین سه نفر دیگر از این جانباختگان مربوط به شهرستان ازنا بودند عنوان کرد: یک نفر از این سه نفر بنا به درخواست خانواده در تهران دفن شد.

جانشین مدیر کل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: همچنین یک نفر دیگر از این جانباختگان مربوط به شهرستان دورود بوده که تشییع پیکر آن نیز در این شهرستان در حال انجام است.

مصطفایی گفت:  همچنین مراسم ختم این جانباختگان لرستان امروز عصر راس ساعت ۴ در محل حوزه کمالیه خرم آباد از سوی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همچنین با پرواز امروز پیکر های ۱۱۴ نفر از جانباختگان در فاجعه منا وارد کشور می شوند، گفت: از این تعداد نیز هشت نفر مربوط به استان لرستان هستند.

جانشین مدیر کل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه این هشت نفر مربوط به کاروان الیگودرز  هستند گفت: این تعداد مربوط به شهرستانهای خرم آباد، ازنا، دورود و روستای رازان هستند که به محض ورود به استان اطلاع دقیق تر و کامل تری در رابطه با تشییع آنها اعلام خواهد شد.

مصطفایی با بیان اینکه در مجموع تا کنون پیکر ۱۷ تن از جانباختگان لرستانی فاجعه منا وارد کشور و استان شده است گفت: ما بقی جانباختگان لرستان این فاجعه به ترتیب بعد از شناسایی اجساد در پروازهای بعدی که نهایتا تا پایان هفته است از فرودگاه جده به فرودگاه مهر آباد منتقل می شوند.

مهر