گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه کوهدشت
ساعت : ۱۳:۵۰
شناسه : 18254
تاریخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۴
امام جمعه کوهدشت:مومن کودن،صندوق نسوز کافر زرنگ است./آمریکا ام الفساد قرن است. / هر زمینی که در آن خدای متعال عبادت شود، آن زمین کربلاست. امام جمعه کوهدشت:مومن کودن،صندوق نسوز کافر زرنگ است./آمریکا ام الفساد قرن است. / هر زمینی که در آن خدای متعال عبادت شود، آن زمین کربلاست.

به گزارش خبرنگار سیاسی “کانون سبحان”، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی خطیب نماز جمعه شهرستان کوهدشت ضمن بیان این که پنج شنبه پایان هفته اول محرم الحرام می باشد به بیان روایتی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم ) پرداخت و گفت: «إنّ الحسین مصباح الهدى و سفینة النجاة»«همانا امام حسين (علیه السلام) […]

امام جمعه کوهدشتبه گزارش خبرنگار سیاسی “کانون سبحان”، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی خطیب نماز جمعه شهرستان کوهدشت ضمن بیان این که پنج شنبه پایان هفته اول محرم الحرام می باشد به بیان روایتی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم ) پرداخت و گفت: «إنّ الحسین مصباح الهدى و سفینة النجاة»«همانا امام حسين (علیه السلام) چراغ پر فروغ هدايت و كشتي نجات بشريت است كه انسان ها را از ضلالت و  سياهي گمراهي نجات مي دهد و راه را براي آنها روشن مي سازند و به ساحل نجات و رستگاري مي رساند .

حجت الاسلام طهماسبی  در ادامه افزود:در این دریای پرتلاطم دنیا،همه در کمین هستند و می خواهند دین مارا نابود سازند پس باید به سراغ راه نجاتی  رفت تا نجات یابیم،   آن  راه را باید در پرتو نور امام حسین (علیه السلام) پیدا کرد. روز امام حسین (علیه السلام) یوم الله است و زنده نگه داشتن عزای این روز یعنی شرف و مقاومت در مقابل ستمگران و دشمنان خدا؛ در این روز بود که اسلام و بشریت نجات یافت.

وی ادامه داد: هر روز ، روز عاشوراست و هر زمینی که در آن خدای متعال عبادت شود، آن زمین کربلاست؛ گرچه هیچ روزی عاشورا نمی شود و هیچ زمینی کربلا نمی شود.

خطیب نماز جمعه کوهدشت در ادامه با اشاره به بررسی برجام در کمیسیونی که در مجلس شورای اسلامی جهت این کار در نظر گرفته شده بود، گفت:  برجام وارد در مجلس شده است و به حق نیز وارد شده است و در حال بررسی است ،این در حالی است که هم نکات مثبت دارد و هم نکات منفی دارد و تابحال 20 نکته منفی توسط کارشناسان گرفته شده است که برای تایید برجام بایستی این ایرادات برطرف گردد.

حجت الاسلام طهماسبی: اصل برجام کار بزرگی بود.آقا هم عنایت دارند. بایستی اختلافی بین گروه ها راه نیندازند.مجلس هم هیچ غرضی ندارد،الان مصلحت های مهمتری داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: در برجام باید حواسمان جمع باشد،تاکلاه سرمان نرود. ما رهبری داریم فراجناحی نایب امام  است ،بسیجیانی داریم جان برکف؛ملتی داریم ولایت مدار؛انسان هایی داریم بزرگ؛دولتی داریم اسلامی؛ بایستی در پسا برجام  نیز حواسمان باشد و این معایبی که در برجام هست را به حداقل برسانیم.

این استاد سطوح عالی حوزه در ادامه اظهار داشت: برخی ذوق زده شده اند که این یک سند بزرگ تاریخ است؛ نه خیر! این چنین سند بزرگی هم نیست،یک سند حد اقلی است. چرا این حرف را می زنند ؟آیا می خواهند انتخابات مجلس را ببرند،نمی گذاریم،مردم هوشیارند.

خطیب جمعه کوهدشت افزود: من تحت نظر ولایتم، هرگز هیچ کس هم حق ندارد به امام جمعه بگوید این چنین صحبت کن،البته امام جمعه هم باید خدایی،وحدت بخش و عالمانه سخن بگوید.

ایشان افزود: نباید برجام باعث شود، بگوییم این جا که موفق شدیم پس برویم با آمریکا مذاکره کنیم؛ آقا فرمود: مذاکره ممنوع!

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه خاطرنشان کرد :  آمریکا ام الفساد قرن است،به پشتوانه آمریکا بود که آل سعود این چنین فاجعه ای در منا  به راه انداختند و این چنین زائران پاک خانه خدا جانشان از دست رفت. ما نباید فریب بخوریم ،بایستی هوشیار باشیم،در قضیه مذاکرات ما ازتیم مذاکره کننده حمایت کردیم و نیز برای تیم مذاکره کننده دعا کردیم ولی این ها معصوم نیستند ، باز می گویم آقای ظریف اشتباه کرد که به آن آدم پلید که انگشتانش به خون ملت های مظلوم  آغشته است دست داد.

وی در ادامه افزود : دیپلماسی یعنی یک تعادل دو جانبه ؛ نه این که یک جانب دروغ و پیمان شکنی باشد، این دیپلماسی نیست این حقه بازی است، بایستی هوشیار باشیم.

امام جمعه کوهدشت در پایان افزود: مومن کودن، صندوق نسوز کافر زرنگ است ،مونن باید زرنگ باشد ،امروز،روز آگاهی و روز بیداری است.

انتهای پیام/