گروه : گزارش تصویری
ساعت : ۱۱:۱۳
شناسه : 18760
تاریخ : ۰۱ آبان ۱۳۹۴
تصاویر مراسم عزاداری محرم 94در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر عظم انقلاب تصاویر مراسم عزاداری محرم 94در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر عظم انقلاب

مراسم سوگواری امام حسین(ع) در شب تاسوعای حسینی با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی میثم مطیعی با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ ،مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در سخنانی با اشاره به نمونه‌هایی از عوامل نفوذی و نفوذپذیر در تاریخ اسلام و آسیبهای سنگینی که از سوی این افراد به جامعه اسلامی وارد شده است، گفت: ایجاد تفرقه و دودستگی از جمله بسترهای نفوذ دشمن است و برای جلوگیری از نفوذ باید دشمن و شیوه‌های نفود او را شناخت و همچنین از قرار گرفتن نفوذپذیران در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری جلوگیری کرد.

وی، ولایت گریزی را یکی از شاخصه‌های اصلی نفوذپذیران دانست و افزود: باور به قدرت درونی و تقویت عناصر اقتدار داخلی، راه نفوذ دشمن را مسدود می‌کند و برنامه ریزی و عمل مسئولان نیز باید به‌گونه ای باشد که امید دشمن را ناامید کند.

همچنین در این مراسم آقایان سماواتی و مطیعی به ذکر مصیبت و نوحه‌سرایی در رثای حضرت سیدالشهداء و حضرت ابوالفضل العباس علیهما السلام پرداختند.