گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۴:۵۹
شناسه : 19013
تاریخ : ۰۷ آبان ۱۳۹۴
جافری شهردار سابق کوهدشت ،شهردار«شهر رضا» اصفهان شد. جافری شهردار سابق کوهدشت ،شهردار«شهر رضا» اصفهان شد.

به گزارش“کانون سبحان”؛ به نقل از  ایرنا محمد علی طرفه معاون امور عمرانی استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری و معارفه شهردار شهرضا که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: تامین آب شرب شهرضا در قالب طرح میان مدت و دراز مدت در دستور کار عمرانی استان قرار دارد . وی افزود: شهرستان شهرضا از […]

جافری کوهدشت شهردار شهررضا شد.به گزارش“کانون سبحان”؛ به نقل از  ایرنا محمد علی طرفه معاون امور عمرانی استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری و معارفه شهردار شهرضا که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: تامین آب شرب شهرضا در قالب طرح میان مدت و دراز مدت در دستور کار عمرانی استان قرار دارد .
وی افزود: شهرستان شهرضا از لحاظ تمدن , فرهنگ , اعتقاد , وجود آثار و اماکن تاریخی , مذهبی و داشتن علما و شهدای بزرگ جایگاه ویژه ای در کشور دارد .
وی تصریح کرد: موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن آن بر سرمحوراصلی شمال به جنوب کشورظرفیت ها و چالشهایی را برای این شهر ایجاد کرده است .
وی اظهارکرد: توسعه و ایمن سازی راههای شهرستان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی جزو اولویت های عمرانی این شهرستان است .
معاون عمرانی استانداراصفهان گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار شهرضا انجام عملیات شش بانده کردن راه شهرضا به اصفهان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با همکاری تمام مسئولان استان و شهرستان این پروژه را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم .
طرفه در ادامه به دیگر اولویت های عمرانی در شهرضا اشاره کرد و افزود : ساماندهی معابر شهرضا از طریق اجرای طرح تفضیلی با توجه به جمعیت شهری و افزایش ترددها باید در قالب حرکتی جهادی عملیاتی شود .
طرفه تصریح کرد : سهم استان اصفهان از منابع دولتی در بخش عمرانی سالانه هزار میلیارد تومان بوده که 400 میلیارد تومان آن به بخش اعتبارات استانی در قالب ماده 180 تخصیص و هزینه می شود .
وی افزود : در کنار این رقم چهار هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات بخش مدیریت شهری وجود دارد که با مشارکت , همت و کمک مردم در استان هزینه می شود .
در این مراسم رحیم جافری به عنوان شهردار جدید شهرضا معرفی و از زحمات محمد هویدا شهردار سابق و کیومرث زینلی سرپرست شهردای قدردانی شد.
رحیم جافری متولد 1353 با 16 سال سابقه شهرداری در کارنامه خود، پیش از این شهردار الشتر و کوهدشت لرستان ، ایذه و باغ ملک خوزستان و فرخ شهر چهارمحال بختیاری بوده است .
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.