گروه : خرم آباد » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۰۹
شناسه : 19057
تاریخ : ۰۷ آبان ۱۳۹۴
استاندار لرستان به مناطق سیل زده کوهدشت آمد.+جزئیات استاندار لرستان به مناطق سیل زده کوهدشت آمد.+جزئیات

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار لرستان در گفت و گو با ایرنا گفت: به منظور رسیدگی هرچه بهتر به وضعیت شهرستان کوهدشت و نقاط سیل زده آن، مدیریت ارشد اجرایی استان به همراه معاونان سیاسی امنیتی و عمرانی در منطقه حضور یافتند. هوشنگ بازوند افزود :شدت بارندگی ها در لرستان از صبح امروز پنجشنبه موجب […]

2015-10-29_063901به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار لرستان در گفت و گو با ایرنا گفت: به منظور رسیدگی هرچه بهتر به وضعیت شهرستان کوهدشت و نقاط سیل زده آن، مدیریت ارشد اجرایی استان به همراه معاونان سیاسی امنیتی و عمرانی در منطقه حضور یافتند.
هوشنگ بازوند افزود :شدت بارندگی ها در لرستان از صبح امروز پنجشنبه موجب جاری شدن سیل و خسارت به برخی از مناطق این شهرستان شد و هم اکنون ماموران امداد و مشغول امدادرسانی هستند.
وی با اشاره به شدت بارش ها در استان و شهرستان کوهدشت تصریح کرد: جلسه ویژه ستاد بحران برای رسیدگی به وضعیت موجود و کمک به سیل زدگان در شهرستان تشکیل می شود.
وی با اشاره به بازدید مجموعه مدیریتی استان از شهرستان کوهدشت گفت: بنا بر هشدار سازمان هواشناسی کشور، جلسات متعددی در راستای آمادگی دستگاههای مربوطه در شرایط بحران برگزار شده و امروز نیز در سیل کوهدشت این دستگاهها باید با تمام توان نسبت به تامین آسایش و آرامش روحی مردم تلاش کنند.
گفتنی است وقوع سیلاب امروز در کوهدشت موجب مرگ یک خانواده سه نفره شد.