گروه : اخبار مهم » خرم آباد » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۱:۰۸
شناسه : 19122
تاریخ : ۰۸ آبان ۱۳۹۴
خسارات اولیه سیل کوهدشت، 150میلیارد / اختصاص یک میلیارد تومان توسط استاندار جهت خدمات رسانی خسارات اولیه سیل کوهدشت، 150میلیارد / اختصاص یک میلیارد تومان توسط استاندار جهت خدمات رسانی

به گزارش “کانون سبحان”؛ هوشنگ بازوند که به همراه معاونین عمرانی وسیاسی امنیتی خود و مدیران عضو ستاد بحران استان لرستان به شهرستان کوهدشت سفر کرده است در جلسه فوق العاده ستاد بحران این شهرستان معاون عمرانی استانداری را مامور کمیته ای کرد که علت وقوع سیل را بررسی کنند. استاندار لرستان در گفت وگوی […]

خسارات سيل کوهدشتبه گزارش “کانون سبحان”؛ هوشنگ بازوند که به همراه معاونین عمرانی وسیاسی امنیتی خود و مدیران عضو ستاد بحران استان لرستان به شهرستان کوهدشت سفر کرده است در جلسه فوق العاده ستاد بحران این شهرستان معاون عمرانی استانداری را مامور کمیته ای کرد که علت وقوع سیل را بررسی کنند.
استاندار لرستان در گفت وگوی تلفنی با ایرنا نیز گفت: گرچه خشکسالی های چند سال گذشته و بارش شدید باران موجب بروز سیل شده است ولی عملکرد برخی از دستگاهها در پیشگیری از وقوع سیل راضی کننده نیست.
بازوند افزود: هم اکنون راه ارتباطی ۶۵ روستای شهرستان کوهدشت با مرکز شهرستان و بخشها بدلیل وقوع سیل قطع شده است.
به گفته وی جاری شدن سیل همچنین موجب قطع شبکه آبرسانی ۵۰ روستای شهرستان کوهدشت شد.
استاندار لرستان تصریخ کرد:همچنین شبکه برق رسانی ۶۰ روستای این شهرستان نیز براثر جاری شدن سیل قطع شده که قطع برق موجب قطع آب نیز شده است.
بازوند اظهار داشت: همچنین در جریان سیل امروز شهرستان کوهدشت ۸ دهنه پل تخریب شد.
استاندار لرستان برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل در شهرستان کوهدشت را ۱۵۰میلیارد تومان اعلام کرد.
در بارندگی های امروز در شهرستان کوهدشت یک خانواده سه نفره نیز جان خود را از دست دادند/خبر آنلاین