گروه : عمومی » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه کوهنانی
ساعت : ۰:۵۸
شناسه : 19461
تاریخ : ۱۶ آبان ۱۳۹۴
انتقاد شدید امام جمعه کوهنانی از کم توجهی مسئولین کشوری و استانی در حادثه سیلاب اخیر انتقاد شدید امام جمعه کوهنانی از کم توجهی مسئولین کشوری و استانی در حادثه سیلاب اخیر

امام جمعه کوهنانی از کم توجهی مسئولین کشوری و استانی نسبت به حادثه سیلاب اخیر انتقاد کرد.

امام جمعه کوهنانيبه گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام و المسلمین آروانی امام جمعه کوهنانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مقام توکل و رضا را از جلوه های تقوا عنوان نمود و مقام رضا را بالاتر از صبر دانست زیرا هم شامل صبر و هم رضای به مقدرات الهی می باشد.

وی پیام راهپیمایی 13 آبان را خط بطلان بر توطئه ی به فراموشی سپردن جنایات آمریکا و بزک نمودن چهره شیطان بزرگ دانست و گفت تا آمریکا خوی استکباری، سلطه طلبی و درندگی خود را کنار نگذارد دشمن بزرگ ملتها و عامل هر فتنه و ناامنی است.

حجت الاسلام آروانی در خطبه دوم با انتقاد شدید از کم توجهی مسئولین کشوری و استانی در جریان خسارات گسترده سیل اخیر به بخش های کوهنانی و طرهان گفت: چرا این دو بخش که از جمله مناطق محروم و خسارت دیده می باشند برخلاف مناطق دیگر مورد بی مهری و کم توجهی مسئولین قرار می گیرند؟

وی در ادامه افزود: در حادثه اخیر از کل خسارات وارده به شهرستان کوهدشت، بیشترین خسارت به بخش های کوهنانی و طرهان وارد شده است آیا شایسته نبود مسئولین کشوری و ارشد استانی همچون مناطق دیگر به این بخش ها هم سر بزنند؟ آیا وجود باندهای قدرت و ثروت، رابطه با سیاست در توجه و توسعه مناطق دخیل است؟ آیا تبعیض در توجه به مناطق عامل ناامیدی و بدبینی نیست؟

امام جمعه کوهنانی در پایان سخنان خود گفت: کندی کمک رسانی و بازگشایی راههای ارتباطی به مدت چند روز چه توجیهی می تواند داشته باشد؟

آیا وقت آن نرسیده با احداث سد خسروآباد اقدامی جدی برای ذخیره روان آبها و جلوگیری از خسارات در حوادث مشابه صورت گیرد؟

آیا این عدالت است منطقه محروم در جریان سیل هم از توجه مسئولین محروم بماند؟
روابط عمومی ستاد اقامه نماز جمعه کوهنانی