گروه : بین الملل » یادداشت
ساعت : ۲۰:۲۸
شناسه : 19662
تاریخ : ۱۹ آبان ۱۳۹۴
نوعی دیگر از داعشی­ ها ! نوعی دیگر از داعشی­ ها !

این داعشیان تا کی و کجا می توانند فرار کنند ؟ اگر از دست قانون دنیا هم فرار کنند ، در عالم قبر وقیامت چه خواهند کرد؟

نوعي ديگر از داعشي ها!

سرویس یادداشت و مقاله “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام و المسلمین سید صادق محمدی وفایی:

به نام خداوند جان و خرد

تبلیغ در میان کوخ نشینان جامعه کارم شده است. سالهاست گوشی شده ام، برای شنیدن درد دلها و پرسشها و گاه انتقادها و نیش ها. هرچند عموم مردم دلداده جمهوری اسلامی ایرانند و تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی پاسداری می کنند ولی بعضی ها از کم کاری ، بداخلاقی و امروز و فردا کردن تعدادی از مدیران و کارمندان گله می­کنند. برخی جناحی سخن می گویند و از پاره ای از تصمیمات مسولین انتقاد می کنند.بعضی از رکود بازار و کمبود روحیه جهادی بر بعضی از ادارات می نالند و گروهی اهل اختلاس و مواد فروشان و زمین خواران و دزدان را نفرین می­کنند.

واقعیت این است ، در جامعه افرادی وجود دارند که گویا بدون بسم الله وجود پیدا کرده­ اند ! گویا کامشان با حرامی باز شده است و به جای اذان و اقامه، ترفند چگونه خلاف کردن در گوششان خوانده شده است!

برخی از آنها گویا برای دومین بار به دنیا آمده­ اند.عمری را به کسب دوره­ های پیشرفته دزدی و قاچاق و خلاف کردن،کلک زدن و حقه بازی و زمین خواری صرف کرده­ اند و دراین تولد دوباره ، از آن فنون و ترفندها و مهارت­های عمر گذشته استفاده می­کنند! شاید به همین دلیل است ، درایران اسلامی با وجود این همه نیروی نظامی و انتظامی، و ابزار پیشرفته و داشتن نیروهای اطلاعاتی هوشمند، که ریگی را با هواپیمایش مجبور به فرود کردند،انواع و اقسام مواد یافت شود؟! البته خلاف کردن فقط در مواد فروشی خلاصه نشده است ،بلکه در همه عرصه­ های اجتماعی افرادی متخلف حضور دارند.زمین خواری ، کوه خواری ، اختلاس ، مواد فروشی و دزدی فقط نمونه­ هایی از تخلف و هنجار شکنی این عده­ ی از خدا بی خبر است.

مقام معظم رهبری فرمودند« پدیده زمین خواری و اخیراً کوه خواری و ساخت و ساز در ارتفاعات از دیگر مسائل رنج آور و اسف بار است و تأکید کردند باید در قانون، اینگونه اقدامات جرم تلقی شوند و افراد سوءاستفاده کننده بی هیچ اغماضی مورد تعقیب قضایی قرار گیرند و اگر در دستگاهها نیز کوتاهی انجام گیرد، باید با عوامل این کوتاهی هم بشدت برخورد شود»

البته دهها سال قبل از کشورهای غربی خبرهای بسیار وحشتناکی درز کرده است.اکنون نیز علاوه بر ناهنجاری های اجتماعی ، بوی بد تبعیض و استعمارگری و کشتن بی گناهان آنها رنج آور شده است.

مرحوم فلسفی«ره» در(کتاب کودک از نظر وراثت و تربیت ) می نویسد:« دكتر مولنز كه در ناحيه جنوبى لندن مشغول طبابت است نوشته اند«از هر پنج دختر انگليس كه براى ازدواج به كليسا مى روند يك نفر حامله است .او می­گوید: هر سال در لندن پنجاه هزار سقط جنين جنايى انجام مى گيرد و از هر بيست كودكى كه متولد مى شود، يكى از آنها نامشروع است.»

يونايتد پرس نیز گزارش می دهد :«طبق آمارى كه از محتويات كيف هاى دختران مدارس ‍ متوسطه بريتانيا گرفته شده در ۸۰ درصد آن ها قرص هاى ضد آبستنى پيدا شده است … وى نوشته است كه بعضى از دختران از آموزگاران خود پرسيده اند كه چه نوع قرص ضد آبستنى بهتر است! روزنامه اطلاعات ، شماره ۱۰۶۲۳٫

این آمار به دهها سال قبل مربوط است و از متخلفین انگلیسی بیش از این آمار و ارقام خواهد بود.می گویند از کسی پرسیدند روباه تخم گذار است یا بچه زا؟ گفت نمی­دانم ولی از این روباه مکار و دم بریده ، هرچه گفته شود برمی­ آید!

به هر حال آمدن مواد و پول و مالهای حرام عوارض شومی را به همراه دارد .معتاد شدن برخی از جوانان ، از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده ها ، شیوع برخی از بیماریها فقط نمونه­ هایی از عوارضات شوم این نوع خلافکاری­ هاست.

شخصی می­گفت خانمم می­گوید مغازه­ ات را ببند و خلاف انجام بده! گفتم چرا؟! گفت خانمم چون طلاها ،وسایل منزل و کاخ خلافکاران را می بیند، می گوید با این درآمد می خواهی کاخ بسازی و مرا به آن طلا و ثروت ها برسانی؟!

جوانی هم می گفت چون این خلافکارها و ماشین های آنچنای آنها را می بینم ،وسوسه می شوم که من هم خلافکار بشوم!

دیگری می­ گفت برخی­ها با پول حرام زیارت می­ روند ، نذری روز عاشورا انجام می­دهند و…یک گناه می­کنند و این همه کار ثواب دار انجام می­دهند!

من طلبه چه بگویم؟

این همه مواد چگونه به کشور وارد می­شود نمی­دانم ولی این را می­دانیم سیاست کشور مبارزه با قاچاق و قاچاق فروش­هاست و نیروی انتظامی در میدان مبارزه زحمت می کشند و شهدایی را هم تقدیم کرده است.اما تا چه اندازه موفقند نیاز به کارشناسی دارد.

نکته دوم

برادرم!

با یک کیلو مواد چند نفر معتاد می­شوند و هر معتادی چند نفر از بستگان و خانواده­ ها را آزار می­دهد؟ می­دانید خواهری زنگ زد و می­گفت آیا شرع مقدس اجازه می­دهد برادر معتادم را بکشم؟!

این اعتیاد چه بر سر انسان می­ آورد که ذهن خواهری دلسوز، را به کشتن برادر معتادش مشغول می­کند و به دنبال تبصره و ماده­ ای می­گردد که جانش را بگیرد؟!

چه می کند این شیشه ؟!

در این سالها برخی­ها را دچار توهمات شدیدی کرده است. یکی از معتادان ‌ به دکترش گفته بود خیال کردم در کاسه چشمم دستگاهی کار گذاشته‌اند که هر چه می‌بیند گزارش می دهد . به همین دلیل با چاقو چشم خودم را در آوردم!

آن دیگری فرزند خودش را کشته بود و گفته بود دشمنم را کشتم!

بنابراین می­توان گفت مواد فروشان چون داعشیان در حال کشتارند. موادفروشان باعث مرگ تدریجی افراد و قاتل گرمای کانون خانواده ها هستند.

داعشیان نیز چاقو و اسلحه به دست ، قاتل جوانان و خانواده ها هستند. یک داعشی در سوریه که تخصصش سر بریدن بی گناهان بود، سر ۳۸۸ اسیر از نیروهای کشور سوریه را برید!

اگر به این جانی، میلیاردها تومان هم بدهند و او بر بهترین ماشین ها سوار شود و در بهترین کاخ ها زندگی کند و بالاترین سرمایه ها را داشته باشد،آیا خردمندی یافت می شود که آرزو کند ای کاش آن داعشی باشد؟

بنابراین وقتی که ماشین یک خلافکار هم به قیمت هزاران آه و اندوه و مرگ تدریجی صدها نفر و از هم پاشیده شدن دهها خانواده، به دست آمده است ، به یقین هیچ خردمندی نمی گوید ای کاش من هم یک خلافکار بودم.

برادر من!

از نظر اسلام عزیز همان طور که نمی توان با ادرار طهارتی حاصل کرد و جایی را شست با پول حرام هم نمی­توان صدقه­ ای داد و کار خیری انجام داد.کربلا رفتن و نذری دادن هم از پول حرام باطلی بیش نیست.

در ضمن این داعشیان تا کی و کجا می توانند فرار کنند ؟ اگر از دست قانون دنیا هم فرار کنند ، در عالم قبر وقیامت چه خواهند کرد؟

گویند منزل کسی مورد دستبرد دزدان قرار گرفت هر کسی به جایی رفت تا دزد را بگیرد صاحبخانه رفت قبرستان و گفت دزد را گرفتم.گفتند کجاست ؟گفت هرکجا هم فرار کرده باشد بالاخره به این سرای خاکی خواهد آمد و باید جواب پس بدهد.