گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان
ساعت : ۱۹:۰۰
شناسه : 1967
تاریخ : ۰۲ مهر ۱۳۹۳
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:جشنواره قرآنی مدهامتان در هفت رشته قرآنی استان لرستان خبرداد.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در هفته رشته قرآنی در این استان خبرداد. به گزارش “کانون سبحان“ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(2 مهر) به شبستان در خرم آباد، گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان در هفت رشته […]

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در هفته رشته قرآنی در این استان خبرداد.

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(2 مهر) به شبستان در خرم آباد، گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان در هفت رشته قرائت، حفظ، ذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم و نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

 

 

 

وی، افزود: این جشنواره در استان لرستان پس از مرحله شهرستانی در مرحله استانی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی، یادآور شد: نفرات منتخب مرحله شهرستانی این جشنواره به مرحله کشوری این جشنواره که در دی ماه امسال در استان خوزستان برگزار می شود راه می یابند.

 

وی، با بیان اینکه کلیه اعضای کانون های فرهنگی و هری مساجد می توانند دراین جشنواره شرکت کنند، افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند فقط در یک رشته این جشنواره شرکت کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، اظهار کرد: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان و کشف استعداد های برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها وظرفیت های قرآنی موجود در کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعداد ها درامور قرآنی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.