گروه : عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت
ساعت : ۲۳:۳۴
شناسه : 19790
تاریخ : ۲۲ آبان ۱۳۹۴
آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت برگزار شد.+تصاویر آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت برگزار شد.+تصاویر

چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور جمعه، ۲۲ آبان 94با شرکت141 نفر در شهرستان‌ کوهدشت برگزار شد.

چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور جمعه، ۲۲ آبان 94با شرکت141 نفر در شهرستان‌ کوهدشت برگزار شد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ این آزمون  در دو گروه خواهران و برادران ،و با رشته های حفظ،ترجمه و مفاهیم قرآن،ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه،تدبر در قرآن  در رده سنی 9 تا 45 سال برگزار شد.

گفتنی می باشد  موسسات قرآنی مائده،سفیر نور کوهدشت،قدر گراب،قرآن و نهج البلاغه اعتلاء،میعاد رحمت از کسانی بودند که در این آزمون افراد شرکت کننده داشتند.

شایان ذکر است که اجرای برگزاری این مسابقات بر عهده موسسه فرهنگی قرآن و عترت میعاد رحمت شهرستان کوهدشت بود که آزمون نیز در محل این موسسه برگزار شد.

 

آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (1) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (2) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (3) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (4) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (5) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (6) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (7) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (8) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (9) آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان کوهدشت (10)

درج:حمید آدمی / کانون سبحان