گروه : عمومی » لرستان » نماز جمعه کوهدشت
ساعت : ۱۵:۵۳
شناسه : 19863
تاریخ : ۲۴ آبان ۱۳۹۴
امام جمعه کوهدشت:هفته کتاب و کتابخوانی؛هفته فضیلت،هفته علم و هفته پیشرفت جامعه می باشد. امام جمعه کوهدشت:هفته کتاب و کتابخوانی؛هفته فضیلت،هفته علم و هفته پیشرفت جامعه می باشد.

کتابداران شهرستان کوهدشت به مناسبت هفته کتاب با حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی دیدار کردند.

hhhh

به گزارش«کانون سبحان»؛کتابداران شهرستان کوهدشت به مناسبت هفته کتاب با حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی دیدار کردند.
در این دیدار که با شعار مطالعه ،اندیشه ،فرزانگی  صورت پذیرفت ابتدا آقای الماسی گزارش مختصری از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان ارائه دادند و در ادامه نیز امام جمعه محترم ضمن تشکر اززحمات  ایشان و همه کتابداران مطالبی را بیان فرمودند که اهم آنها به شرح زیر می باشد:
امام جمعه کوهدشت ضمن گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی بیان داشت:هفته کتاب یعنی هفته فضیلت،هفته علم و هفته پیشرفت جامعه؛چون که کتاب و کتابخوانی موجب رشد علمی و فکری جامعه می گردد.

این استاد سطوح عالی حوزه در ادامه اظهار داشت: بایستی هم درتهیه کتب مفید برای جوانان و نوجوانان وعامه مردم ، هم در تجهیز کتابخانه ها و هم در فرهنگ کتابخوانی جدیت لازم را داشته باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید زیادی در مقوله کتاب و کتابخوانی دارند ، ایشان در این باب  فرموده اند: پرخسارت ترین تنبلی ،تنبلی در خواندن کتاب است.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در ادامه ضمن تشریح مطالعه از دیدگاه اسلام و بزرگان دین افزودند: وضعیت کتابخانه های شهرستان در حال حاضر به لحاظ مکان ،منابع ،نبروی کار و خدماتی به هیچ وجه مطلوب نمی باشد و در این موارد شاهد قصور تمام مسئولین و متولیان  استان  و شهرستان هستیم .

شایان ذکر است؛در همین راستا نیز ایشان به عنوان متولی فرهنگ شهرستان دستوربرگزاری جلسه ای را با عنوان کتاب و کتابخوانی و بررسی مسایل و مشکلات این حوزه را در دفتر امام جمعه صادر فرمودند.