گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۰:۴۲
شناسه : 20313
تاریخ : ۰۳ آذر ۱۳۹۴
سید سعید شاهرخی:مردم با آرای خود مسیر جریان اداره کشور را تعیین می‎کنند. سید سعید شاهرخی:مردم با آرای خود مسیر جریان اداره کشور را تعیین می‎کنند.

سید سعید شاهرخی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان کوهدشت در سخنانی به تبیین وضعیت ستاد انتخابات در استان پرداخت و اظهارکرد: برنامه‌ریزی و اقدمات لازم جهت آمادگی اولیه صورت پذیرفته و ستادهای انتخابات شهرستان‌های تابعه باید با برنامه‌ریزی و تلاش تا زمان انتخابات آمادگی لازم را کسب کنند.

سعید شاهرخیبه گزارش «کانون سبحان»، سید سعید شاهرخی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان کوهدشت در سخنانی به تبیین وضعیت ستاد انتخابات در استان پرداخت و اظهارکرد: برنامه‌ریزی و اقدمات لازم جهت آمادگی اولیه صورت پذیرفته و ستادهای انتخابات شهرستان‌های تابعه باید با برنامه‌ریزی و تلاش تا زمان انتخابات آمادگی لازم را کسب کنند.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی توسط بخشداران و فرمانداران بعنوان عوامل اجرایی انتخابات از آنان خواست زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

شاهرخی گفت: وظیفه ما مجریان انتخابات برگزاری سالم انتخابات است و هرگاه مردم باورکنند که برگزارکنندگان و ناظریان انتخابات بی‌طرف هستند و آرای آنان تعیین کننده است با شور و شوق مشارکت خواهند نمود و این عمل زمینه ساز مشارکت سیاسی مردم خواهد شد و در نهایت مردم با آرای خود مسیر جریان اداره کشور را تعیین می‎کنند.

وی از آمادگی مجموعه عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کوهدشت بویژه فرمانداران این شهرستان تقدیر و اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات این شهرستان از اکنون آمادگی برگزاری انتخابات سالم و پویا در این شهرستان وجود دارد.