گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۱:۳۹
شناسه : 20326
تاریخ : ۰۳ آذر ۱۳۹۴
از دو کتاب تالیف شده رئیس دانشگاه پیام نور کوهدشت،رونمایی شد.+عکس از دو کتاب تالیف شده رئیس دانشگاه پیام نور کوهدشت،رونمایی شد.+عکس

از دو کتاب تالیف شده رئیس دانشگاه پیام نور کوهدشت،رونمایی شد.

2015-11-24_095846به گزارش «کانون سبحان»؛ اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت با همکاری اداره ارشاد این شهرستان سمینار آموزشی کارگاهی لذت کتابخوانی را برگزار کرد. به گزارش سیفاروژ، این سمینار که با اجرای داریوش جعفری انجام شد با استقبال حاضران مواجه شد.
گفتنی است،آقای مراد درویشی معاونت اداره آموزش و پرورش شهرستان طی سخنانی بر اهمیت و ضرورت کتاب و کتابخوانی تاکید کرده و متذکر شد که باید یاد بگیریم که چه کتابهایی را بخوانیم و برای کودکانمان نیز بتوانیم کتابهای مفیدی تهیه کنیم. وی ارزش داشتن کتاب را در خواندن آن دانست و گفت: کتاب برای در قفسه گذاشتن چاپ نمی شود. درویشی اضافه کرد: افتخار ما مسلمانان اینست که بهترین و بزرگترین کتاب دنیا را که همان قرآن است و راه سعادت بشر را نشان می دهد متعلق به ماست.وی همچنین نهج البلاغه را یکی از افتخارات شیعه دانست و گفت: جامع ترین و مفیدترین کتاب سیاسی و مملکت داری نهج البلاغه است. در پایان از دوعنوان کتاب با عنوان عدالت آموزشی و کتاب خلاقیت تفکر انتقادی در نظام آموزشی تالیف دکتر تورج حسنی راد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور لرستان رونمایی شد.روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت به دکتر حسنی راد تبریک وشادباش می گوید.

خبر:علی رستمی/ روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت 

2015-11-24_100338 2015-11-24_100352