گروه : عمومی
ساعت : ۰:۰۷
شناسه : 20845
تاریخ : ۱۰ آذر ۱۳۹۴
آغاز ثبت نام اعضاء لرستانی در تعاونی مطبوعات کشور / خدمات ویژه به اعضای تعاونی مطبوعات / ثبت نام اعضاء اجباری نیست آغاز ثبت نام اعضاء لرستانی در تعاونی مطبوعات کشور / خدمات ویژه به اعضای تعاونی مطبوعات / ثبت نام اعضاء اجباری نیست

به گزارش “کانون سبحان”؛  مدیرعامل مطبوعات کشور در این خصوص در جمع خبرنگاران  از اعطای تسهیلات بانکی به اعضای تعاونی مطبوعات خبرداد و گفت: این وام‌ها بدون کف و سقفی معین و متناسب با میزان مورد تقاضا به اعضای شرکت تعاونی مطبوعات کشور داده می‌شود و در جریان آن، بانک ضامن اعضا می‌شود تا آنها […]

tvmkبه گزارش “کانون سبحان”؛  مدیرعامل مطبوعات کشور در این خصوص در جمع خبرنگاران  از اعطای تسهیلات بانکی به اعضای تعاونی مطبوعات خبرداد و گفت: این وام‌ها بدون کف و سقفی معین و متناسب با میزان مورد تقاضا به اعضای شرکت تعاونی مطبوعات کشور داده می‌شود و در جریان آن، بانک ضامن اعضا می‌شود تا آنها کاغذ را با بهایی زیر قیمت بازار از کاغذفروشان طرف قرارداد با این تعاونی، خریداری کنند.

علی اکبر بهبهانی افزود: این طرح به مدیران مسئول نشریات این امکان را می‌هد که کاغذ را تا مدت ۳ و یا ۶ ماه به صورت قرضی خریداری کند و دیگر نیازی نیست کاغذ را از بازار آزاد و با بهره ۲۸ درصد و ۳۰ درصد بخرد.

امکان خرید خودروهای لیزینگی برای مدیران مسئول نشریات عضو

وی در ادامه از ارائه برخی خدمات دیگر از سوی این تعاونی به اعضا خبر داد و گفت: با مذاکراتی که انجام داده‌ایم، امکان خرید خودورهای لیزینگی خارجی و داخلی را برای مدیران مسئول نشریات فراهم کرده‌ایم که آنها می‌توانند حتی خبرنگارانشان را هم برای خرید این ماشین‌ها معرفی کنند. بر این اساس آنها باید ۴۰ درصد قیمت خودرو را به صورت نقدی و ۶۰ درصد دیگر را هم به صورت وام با بهره ۱۷ درصد که ما امکان تهیه آن را فراهم کرده‌ایم، پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشوراطمینان داد: متقاضیان ۴۵ روز تا دو ماه باید در نوبت بمانند تا وام آنها آماده شود و در این مدت هم آنها این پول را به یکی از حساب‌های خودشان وارد می‌کنند و روزی که خواستند ماشین را تحویل بگیرند، پشت فیش خودشان را امضا می‌کنند و شرکت طرف قرارداد هم مبلغ را از بانک برداشت خواهد کرد.

امکان ادامه تحصیل برای اعضای تعاونی مطبوعات در ۹ رشته مجازی

بهبهانی در ادامه با اعلام اینکه شرکت تعاونی مطبوعات کشور آمادگی دارد برای تمامی اعضای متقاضی خود، سایت رایگان راه‌اندازی کند، همچنین گفت: ما با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امکان تحصیل اعضای تعاونی مطبوعاتی را به صورت مجازی در ۹ رشته تحصیلی از جمله روابط عمومی و علوم ارتباطات اجتماعی در دانشگاه غیرانتفاعی و با ۳۰ درصد تخفیف شهریه، فراهم کرده‌ایم که از شهرستان‌ها از ایتن طرح استقبال زیادی شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور همچنین از تهیه واحدهای مسکن مهر به همت این تعاونی و برای اعضای آن خبر داد و افزود: تعداد زیادی از مدیران مسئول عضو تعاونی مطبوعات کشور با پرداخت ۲۵ میلیون تومان در پرند، صاحب این خانه‌ها شده‌اند.

قابل ذکر است که ثبت نام  برای عضویت در تعاونی مطبوعات کشور به هیچ عنوان اجباری نیست و کسانی که عضو این تعاونی می شوند از مزایای کشوری آن بهره مند می شوند.

فرم ثبت نام عضویت تعاونی ضمیمه این مطلب است، در صورت تمایل تکمیل و تحویل نمایندگی این تعاونی در لرستان شود،  دفتر واقع در خرم آباد- خیابان ناصر خسرو –200متر بعداز میدان ناصر خسرو به سمت چهارراه پلاک 273 سمت راست  -دفتر نمایندگی تعاونی مطبوعات کشور در استان لرستان – تلفن:33226091

 

شرایط  عضویت

شرکت تعاونی مطبوعات کشور

1- تقاضای عضویت در تعاونی مطبوعات کشور به صورت کتبی ممهور به مهر نشریه و امضای صاحب امتیاز .

2- عکس صاحب امتیاز دو قطعه  4+3       

3- کپی پروانه انتشار

4- کپی کارت ملی (پشت و رو)

5- کپی کارت صاحب امتیازی

6- کپی شناسنامه

7- 2 نسخه از آخرین شماره نشریه

8- فیش واریزی به مبلغ 000/000/2ریال به حساب 38/ 16886357بانک ملت شعبه الجواد به نام تعاونی مطبوعات کشور .

 

شرکت تعاونی مطبوعات کشور

 

 

آدرس : میدان هفت تیر – ضلع جنوب غربی – کوچه پشت مشهدی (شهرود) پلاک 3 طبقه دوم

آدرس وبلاگ :    http://tvmk.blogfa.com

تلفن:88860940- 88846648- 88824420

فاکس: 88839715

 

 ایمیل:info.tvmk@yahoo.com

 

 

 

 

 

نمونه فرم عضویت 

نام نشریه :

صاحب امتیاز:

تلفن همراه صاحب امتیاز:

تلفن منزل صاحب امتیاز:

 

مدیر مسئول:

سردبیر:

روش:

ترتیب انتشار:

آغاز انتشار:

 

تاریخ  عضویت در تعاونی:

شماره عضویت :

 

آدرس /صندوق پستی:

پست الکترونیک:

سایت:

تلفن و نمابر:

آدرس دفتر نشریه:

 

 

محل امضاء صاحب امتیاز :                                                  محل مهر نشریه :