گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان
ساعت : ۱۶:۲۷
شناسه : 2086
تاریخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۳
حجت الاسلام موسوی : چهار هزار و 500 نفر در جشنواره سراسری امام المتقین(ع) شرکت کردند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان، با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره امام المتقین (ع) در خرم آباد برگزار می شود، گفت: قریب به چهار هزار و 500 نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.  به گزارش “کانون سبحان“ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح […]

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان، با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره امام المتقین (ع) در خرم آباد برگزار می شود، گفت: قریب به چهار هزار و 500 نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

 به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(19 مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره سراسری امام المتقین (ع) به مناسبت عید سعید غدیر خم در لرستان برگزار می شود.

 

 

وی، با بیان اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره در پنج رشته اعلام شده بود، افزود: این جشنواره در رشته های مسابقه کتابخوانی از کتاب امام علی (ع) در قرآن، مسابقه مفاهیم خطبه غدیر، حفط زیارت امین الله در مساجد، قرائت زیارت امین الله و کتابچه 40 حدیت برگزار شده است.

 

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه اعضای کانون های مساجد از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده اند، ابراز کرد: بیش از چهار هزار و 418 نفر در این جشنواره سراسر شرکت کرده اند.

 

وی، با بیان اینکه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان استقبال خوبی از این جشنواره داشته اند، بیان کرد: استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی،کرمان، فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال بختاری و استان لرستان نیز از این جشنواره استقبال خوبی داشته اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، خاطرنشان کرد: بیشترین مشارکت مردمی از این جشنواره از بخش مسابقه کتابخوانی بوده است.

 

حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره از طریق سامانه پیامکی و سایت این جشنواره در بخش های مسابقه ای جشنواره شرکت کرده اند.

 

وی، اظهار کرد: آثار رسیده به این جشنواره پس از داری توسط هیئت داوران اعلام خواهد شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان با بیان این که جشنواره کشوری امام المتقین(ع) ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان مجری برگزاری این جشنواره کشوری است.