گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲:۳۹
شناسه : 21000
تاریخ : ۱۳ آذر ۱۳۹۴
مراسم اختتامیه سوگواره عکس «محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان»برگزار شد.+عکس مراسم اختتامیه سوگواره عکس «محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان»برگزار شد.+عکس

به گزارش«کانون سبحان»؛ به نقل از مهر؛مراسم اختتامیه سوگواره عکس «محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان» عصر پنجشنبه در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت برگزار شد. این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، امام جمعه کوهدشت، فرماندار کوهدشت، روسای ادارات شهرستان کوهدشت، داوران و […]

تصاویر افتتاح نمایشگاه عکس«محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان»در کوهدشت (4).به گزارش«کانون سبحان»؛ به نقل از مهر؛مراسم اختتامیه سوگواره عکس «محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان» عصر پنجشنبه در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، امام جمعه کوهدشت، فرماندار کوهدشت، روسای ادارات شهرستان کوهدشت، داوران و حامیان مالی سوگواره برگزار شد.

در این سوگواره که با اجرای برنامه هایی همچون سخنرانی و شعرخوانی همراه بود از برگزیدگان سوگواره تقدیر به عمل آمد.

در مراسم اختتامیه سوگواره عکس «محرم از نگاه دوربین عکاسان لرستان» مریم ایام، محمدرضا صالحی و فرناز گودرزی (عکاس خبرگزاری مهر در لرستان) به ترتیب اول تا سوم شدند و لوح تقدیر و جایزه نقدی سوگواره به آنها اهدا شد.

همچنین در این مراسم از مژگان رحیمی اصل و محمد آهنگر تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس های منتخب و راه یافته به سوگواره افتتاح شد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ گفتنی می باشد تعداد ۳۵۰قطعه عکس از ۵۰عکاس در این سوگواره استانی شرکت کردند، که از این بین، ۲۴عکس به نمایشگاه راه پیدا کرد وسه اثر برتر و دو نفر تقدیر شده  توسط داوران که متشکل از آقایان سعید سروش،بیات آزادبخت و آرش طولابی است، شناخته شد.