گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه کوهدشت
ساعت : ۲۳:۵۹
شناسه : 21026
تاریخ : ۱۳ آذر ۱۳۹۴
امام جمعه کوهدشت:کسی در بحث انتخابات حرف های تحریک کننده نزند!/ لازم باشد افشاگری می کنم./ برخی می خواهند دانشگاه را نردبان غرب کنند. امام جمعه کوهدشت:کسی در بحث انتخابات حرف های تحریک کننده نزند!/ لازم باشد افشاگری می کنم./ برخی می خواهند دانشگاه را نردبان غرب کنند.

امام جمعه کوهدشت:کسی در بحث انتخابات حرف های تحریک کننده نزند

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت

به گزارش«کانون سبحان»؛ حجت الاسلام طهماسبی خطیب جمعه کوهدشت گفت:دانشگاه یعنی ترقی کشور؛قابل قبول نیست که برخی مسئولان دانشگاه ها،محافل مختلط به عنوان کنسرت درمانی برگزار کند، اروپائیان که این کارها را قبلا انجام می دادند ،الان می گویند که این کار ضرر درد،چه شده حالا ما که دینمان اسلام است به این حالت رو آورده ایم، ما در اسلام شادی داریم،ولی نه شادی ای که به صورت گناه باشد.
وی در ادامه افزود: برخی از اساتید دانشگاه شبهاتی را به دانشجویان بار می کنند ،اینان حق ندارند؛ما دانشجویان بزرگی داریم ولی برخی می خواهند دانشگاه را نردبان غرب کنند.
امام جمعه کوهدشت شاره ای به حضور 26 میلیونی زائر حرم امام حسین (علیه السلام) در اربعین امسال  داشت و گفت:اربعین یعنی ظلم ستیزی ،یعنی افشاگری بر ظلم و ستم،و…

وی در ادامه اظهار داشت: برخی از افراد بسیج را افراطگری می خوانند ؛اینان بدانند اگر بسیج نبود،کشور نبود ونیز هم چنین اگر بسیج نبود کمر داعش شکسته نمی شد.
امام جمعه کوهدشت افزود: بسیج یعنی عقلانیت،و این که همه چیز،فدای خدا شود.
وی اشاره ای به گزارش آمانو در بحث MPT داشتند و اظهار اداشت: ما بمب اتم می خواهیم چکار،بسیجیان ما بمب اتم هستند.
حجت الاسلام طهماسبی اشاره ای به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی داشتند وگفتند: آقا خورشیدی است که می درخشد و نورش بر دنیای شرق و غرب می تابد.
امام جمعه کوهدشت در ادامه ضمن انتقاد از برخی صحبت گفته شده در جلسات انتخاباتی  اظهار داشت: این چه حرفی است،کسی به مجلس نمی رود یا فلان گروه خواهد رفت، کسی در بحث انتخابات نباید حرف های تحریک کننده بزند،من طرفدار احدالناسی نیستم، حرف هایی لازم باشد به کشور می گویم، و اگر لازم باشد افشاگری می کنم.

وی در پایان گفت: در انتخابات سرباز ولایتیم، و ملاک های انتخابات را می گویم، ما نماینده مجلسی می خواهیم که سینه به سنیه مقابل آمریکا بایستد.