گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۰:۴۵
شناسه : 21186
تاریخ : ۱۷ آذر ۱۳۹۴
حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی:اگر اصولگرایی به اجماع برسد موفقیتش قطعی است/موضوع وحدت از طریق دوستان اینجانب و آقای امامی راد دنبال شده و می شود./ برای کسب کرسی مجلس وحدت دو شاخص اصولگرا کافیست. حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی:اگر اصولگرایی به اجماع برسد موفقیتش قطعی است/موضوع وحدت از طریق دوستان اینجانب و آقای امامی راد دنبال شده و می شود./ برای کسب کرسی مجلس وحدت دو شاخص اصولگرا کافیست.

به گزارش «کانون سبحان»؛ گفتگوی انتخاباتی با حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی(نماینده ی سابق کوهدشت در مجلس شورای اسلامی) صورت گرفته است که در ذیل قابل مشاهده اشت:

حجت الاسلام علی شاهرخی قبادیبه گزارش «کانون سبحان»؛ گفتگوی انتخاباتی با حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی(نماینده ی سابق کوهدشت در مجلس شورای اسلامی) صورت گرفته است که در ذیل قابل مشاهده اشت:

جناب قبادی با سلام و سپاس به جهت وقتی که در اختیار گروه مصاحبه ی پایگاه خبری کشکان گذاشتید. در نگاه اول وضعیت کاندیداهای مطرح اصلاح طلب و اصولگرای کوهدشت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را چطور ارزیابی می کنید.

با تشکر از شما به خاطر تدارک و ترتیب دیدن این مصاحبه، همانطور که شما هم واقفید در این مرحله از انتخابات در حوزه ی انتخابیه کوهدشت و رومشکان، اکثریت قابل توجه اصلاح طلبان با هدایت آقای اسفندیارپور دارای کاندیدای واحدی هستند و اقلیت این جریان تحت عنوان اصلاح طلبان معتدل به ترتیب ذکر شده در بیانیه ی اخیر آقای دوستی از شاخصان اصلاح طلب کوهدشت که در اکثر رسانه های محلی منتشر شده است از آقای ملکشاهی حمایت می کنند. البته آقای ملکشاهی به گفته ی آقای مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور به شرح منعکس در برخی پایگاه های خبری در دور آتی مجلس کاندیدای دولت تدبیر و امید نیز هستند. اصولگرایان نیز برای موفقیت قطعی خود به دنبال وحدت هستند. در این خصوص رایزنی هایی شده و می شود.

به نظر شما نتیجه ی قابل پیش بینی انتخابات مجلس دهم در حوزه ی کوهدشت و رومشکان چیست؟

به نظر می رسد چنانچه اصولگرایان با اجماع و کاندیدای واحد وارد عرصه ی انتخابات شوند موفقیت این جریان قطعی است زیرا در این فرض رقابت بین کل اصولگرایان کوهدشت و رومشکان و اکثریت اصلاح طلبان خواهد بود و در صورتی که وحدتی بین اصولگرایان حاصل نشود رقابت تنگاتنگی بین کاندیدای اصلاح طلبان و کاندیدای جبهه ی متحد اصولگرایان وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان در خصوص اظهارات اخیر آقای امامی راد مبنی بر کنار نرفتن به نفع کسی چیست؟

چون موفقیت قطعی جریان اصولگرا در شرایط کنونی مستلزم وحدت است و این جریان از صدر تا ذیل این حقیقت را درک و دنبال نموده اند، ما کاندیداهای مطرح اصولگرا نسبت به این حقیقت و مطالبه مردمی نمی توانیم بی توجه باشیم. لذا تحقق این وحدت دور از انتظار نیست. از اینکه رقبای ما کارشان را شروع نموده اند و ما تا کنون دست به کار نشده ایم معلوم می شود امید به وحدت وجود دارد.

ساز و کار اصولگرایان برای رسیدن به ائتلاف چیست؟ نقش جامعتین در این خصوص به چه صورت خواهد بود؟

موضوع حکمیت جامعتین با پیشنهاد یکی از بزرگان اصولگرا مطرح شده و ما هم این پیشنهاد را پذیرفته ایم. اما ممکن است جامعتین به شکل صدور حکم و إنشاء رأی وارد قضیه نشود و به توصیه ی وحدت اکتفا نماید.

موضوع وحدت از طریق دوستان اینجانب و آقای امامی راد دنبال شده و می شود. اخیراً نیز با پیشنهاد و پادرمیانی آقای گودرز طولابی هیأت هایی از طرف بنده و آقای امامی راد تعیین و معرفی شده اند تا راه کارهای وحدت را با حضور ایشان بررسی و دنبال نمایند.

به نظر شما کاندیداهای جریان اصولگرایی کوهدشت در قبادی و امامی خلاصه می شود و دیگران حق ابراز وجود ندارند؟

در حال حاضر اینجانب و آقای امامی راد کاندیداهای شاخص جریان اصولگرای کوهدشت و رومشکان هستیم و برای کسب کرسی مجلس وحدت دو شاخص اصولگرا کافیست.

آقای قبادی از صبر و حوصله تان در پاسخگویی به سئوالات سپاسگزاری می کنیم.

من هم از شما تشکر می کنم و امیدوارم همچون رود کشکان همیشه جاری و ماندگار باشید.