گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۴۴
شناسه : 21263
تاریخ : ۱۷ آذر ۱۳۹۴
امام جمعه کوهدشت: تبلیغات غیر قانونی و زودرس خلاف قانون و باید بصورت جدی با آن برخورد شود./از عدم مشورت شورای نگهبان استان گله مند و نگرانم ! امام جمعه کوهدشت: تبلیغات غیر قانونی و زودرس خلاف قانون و باید بصورت جدی با آن برخورد شود./از عدم مشورت شورای نگهبان استان گله مند و نگرانم !

به گزارش «کانون سبحان»؛حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان کوهدشت با اشاره به تبلیغات زودرس انتخاباتی گفت:تبلیغات غیر قانونی و زودرس خلاف قانون و باید بصورت جدی با آن برخورد شود.

شورای اداری شهرستان کوهدشت (1)

شورای اداری شهرستان کوهدشت (2)
به گزارش «کانون سبحان»؛حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان کوهدشت با اشاره به تبلیغات زودرس انتخاباتی گفت:تبلیغات غیر قانونی و زودرس خلاف قانون و باید بصورت جدی با آن برخورد شود.امام جمعه کوهدشت در ادامه شورای نگهبان را حافظ مشروعیت نظام و سلامت انتخابات و تضعیف آنرا حرام دانست و گفت:اما بنده از عدم مشورت شورای نگهبان استان گله مند و نگرانم؛ اگر اینطور باشد نمی توانیم این بار سنگین را به مقصد برسانیم.حجت السلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در این زمینه به به بعد نظارتی شورای نگهبان و نظارت استصوابي آن اشاره و افزود :ناظرین شورای نگهبان بویژه هیات نظارت باید تمام مراحل انتخابات را رصد کرده و صلاحیت ها را به خوبی احراز کنند. امام جمعه کوهدشت در ادامه به بیان ویژگی های یک نماینده خوب اشاره کرد و گفت :یک نماینده خوب باید در وهله اول ولایتمدار باشد از ته دل نه تنها در لفظ،به قرآن، دین، ولایت و نظام اعتقاد قلبی داشته باشد.،توانمند و اهل نوکری مردم باشد.