گروه : عمومی » لرستان » ورزشی
ساعت : ۲۳:۳۲
شناسه : 21698
تاریخ : ۲۴ آذر ۱۳۹۴
محمد بنا به محرومیت دائمی طالب نعمت پور واکنش نشان داد! محمد بنا به محرومیت دائمی طالب نعمت پور واکنش نشان داد!

سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان به رای اخیری که اتحادیه جهانی کشتی در مورد طالب نعمت‌پور صادر کرده، واکنش نشان داد.

بنا و طالب نعمت پوربه گزارش «کانون سبحان» و به نقل از تسنیم، محمد بنا در خصوص اعلام خبر محرومیت طالب نعمت‌پور پس از حدود 15 ماه در این خصوص اظهار داشت: من واقعا متاسفم و باید بگویم که نعمت‌پور زمانی که در رده جوانان کشتی می‌گرفت و تنها 17 سال سن داشت اولین بار با این مشکل مواجه شد که به خوبی یادم می‌آید که جام ناطق نوری بود و حدود 12 سال از آن زمان می‌گذرد. 

وی افزود: دومین باری که دوپینگ نعمت‌پور اعلام شد نیز چندین ماه می‌گذرد و محرومیت او اعلام شده بود و این مسئله برایش پیش آمد و در این مدت به یک آرامشی دست پیدا کرده بود اما اعلام این رای این آرامش را بعد از ماه‌ها به هم ریخت. اکنون تنها حرف و حدیث بی‌مورد به وجود آمده و او باید این حرف و سخن بی‌مورد راتحمل کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: دو موضوع روی مردم تاثیر زیادی دارد. مردم روی برد و باخت خیلی واکنش نشان می‌دهند و کافی است که یک ورزشکار 10 بار ببرد اما یک بار شکست بخورد. این شکست قطعا بیشتر از آن 10 پیروزی به چشم مردم می‌آید. دوپینگ نیز دومین موردی است که با واکنش مردم همراه بوده و هر چند ناجوانمردانه رخ داده باشد نمی‌توان حرفی زد و از این بالاتر نمی‌دانم چه اتفاقی باید رخ دهد که کشتی‌گیر تمام عمر نمی‌تواند به ورزش مورد علاقه خود بپردازد و به اعتقاد من درست نیست که بخواهیم داغ این مصیبت را بیشتر کنیم.

بنا ادامه داد: او به تنهایی درد این موضوع را می‌کشد و حتی محمدیانی که 4 سال محروم شده اکنون با وجود جوانی داغ می‌کشد و دیگر خوب نیست که برخی این داغ را بیشتر کنند. به هر شکل باید با این موضوع کنار بیاییم و برخی به اشتباه گرفتار چنین موضوعی می‌شوند و تنها مختص به ورزش ایران نیز نیست.

وی عنوان کرد: تنها گذر زمان است که نعمت‌‌پور را آرام می‌کند و من هم پس از شنیدن این خبر از روز گذشته کامنت‌هایی را در فضای مجازی دیدم که از سوی مردم منتشر شده و چندان خوب نیست. به اعتقاد من اگر نعمت‌پور مجرم نیز باشد، قانونی وجود دارد و آن قانون اجرایی شده است البته من برای محمدحسین محمدیان و پدرش که ناراحتی قلبی دارد بیشتر ناراحت هستم و خواهش می‌کنم درد آنها را بیشتر نکنند. نعمت‌پور اکنون با مطرح شدن دوباره این رای پس از چند ماه  تمام زندگی‌اش نابود شده است. آیا او نیز باید خودش را مثل «قربانی»، قربانی کند؟ هر کسی شاید اشتباهی انجام دهد و حتی از روی عمد اما به هر شکل او تاوان می‌دهد.

بنا گفت: او در تمام طول زندگی‌اش و از دوران نوجوانی تلاش کرده و مدال و عناوین مختلفی را به دست آورده اما اکنون همه آنها تمام شده و فکر نمی‌کنم بیشتر از این مجازاتی برای او وجود داشته باشد.