گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۱:۳۱
شناسه : 21728
تاریخ : ۲۵ آذر ۱۳۹۴
انتصاب اسماعیل جمیاری به عنوان مدیرعامل جدید ستاد دیه استان مرکزی انتصاب اسماعیل جمیاری به عنوان مدیرعامل جدید ستاد دیه استان مرکزی

با حکم رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان مرکزی،«اسماعیل جمیاری»به عنوان مدیرعامل جدید ستاد دیه استان مرکزی منصوب شد.

انتصاب اسماعیل جمیاری به عنوان مدیرعامل جدید ستاد دیه استان مرکزی

به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛با حکم رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان مرکزی،«اسماعیل جمیاری»به عنوان مدیرعامل جدید ستاد دیه استان مرکزی منصوب شد.

مدیر عامل جدید ستاد دیه این استان با نظر هیئت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان معرفی شد.
بر اساس حکم صادر شده از سوی حجه الاسلام والمسلمین قاسم عبداللهی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان مرکزی، اسماعیل جمیاری به عنوان مدیرعامل جدید ستاد دیه استان منصوب شد.
حجه الاسلام والمسلمین عبداللهی در حکم انتصاب مدیر عامل جدید ستاد دیه آورده است: امید است با توجه به تجارب ارزنده مدیریتی و اجرایی جنابعالی با توکل به خداوند متعال و رعایت دقیق و کامل قوانین و مقررات در راستای اهداف این ستاد مردم نهاد موفق و سربلند باشید.
گفتنی می باشد، اسماعیل جمیاری اهل کوهدشت لرستان می باشد و علاوه بر ریاست اداره فرهنگی تربیتی و قضایی زندانهای لرستان، به مدت 13 سال بعنوان رئیس زندان در استانهای لرستان و سمنان و نیز مشاور مدیر کل زندانهای استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

«کانون سبحان»به آقای اسماعیل جمیاری تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون و سر بلندی ایشان را مسئلت می نماید.