گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۱۰:۲۰
شناسه : 21794
تاریخ : ۲۶ آذر ۱۳۹۴
حسن رنگرز: طالب نعمت پور از دوستان نزدیکش ضربه خورد./تمام تلاش‌مان در جام باشگاه‌های جهان کسب بهترین نتیجه است. حسن رنگرز: طالب نعمت پور از دوستان نزدیکش ضربه خورد./تمام تلاش‌مان در جام باشگاه‌های جهان کسب بهترین نتیجه است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: امیدواریم قهرمانی کشتی آزاد در جام باشگاه‌های جهان را در کشتی فرنگی تکرار کنیم.

رنگرزبه گزارش «کانون سبحان»؛ حسن رنگرز سرمربی تیم بیمه رازی ؛ درباره شرایط تیم بیمه رازی برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان گفت: از مجموعه مدیریتی بیمه رازی تشکر می‌کنم که با حمایت‌های خوب اعتباری که از تیم داشته‌اند و آزادی عملی که در انتخاب نفرات دراختیار ما قرار دادند، شرایط مناسبی را برای وجود قدرتمند در این رقابت‌ها فراهم کرده است. امیدوارم مجموعه این عوامل منتج به کسب نتیجه درخور که متناسب با زحمات این عزیزان باشد، شود.

وی ادامه داد: حضور این دوستان در عرصه کشتی را به فال نیک می‌گیریم چرا که با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا المپیک و بودجه محدود فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان، حمایت مادی و معنوی این عزیزان می‌تواند دلگرمی خانواده کشتی و کشتی‌گیران باشد. همانطور که سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد، گردش مالی 10 میلیاردی که در لیگ‌های داخلی و خارجی به جریان افتاده است، نصیب خانواده کشتی شده است که این اتفاق، اتفاقی مبارک است که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرمربی تیم بیمه رازی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به حمایت‌های دوستان، تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده‌ایم و با ارزیابی حریفان داخلی و شناخت نسبی که نسبت به سطح مسابقات براساس نتایج دوره قبل و حریفان این دوره به دست آورده‌ایم، تیمی را آماده کرده‌ایم تا شانس اصلی قهرمانی باشد که امیدواریم بتوانیم قهرمانی کشتی آزاد را در کشتی فرنگی هم تکرار کنیم. هرچند که نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی نسبت به تیم‌های خارجی داشته باشیم، اما تمام تلاش‌مان کسب بهترین نتیجه است.

حسن رنگرز درباره اتفاقاتی که برای طالب نعمت‌پور رخ داد گفت: با اتفاقات اخیر، خیلی ناراحت شدم، به هر حال این کشتی‌گیر به خاطر جریاناتی که خود ما می‌دانیم و اتفاقاتی که توسط دوستان نزدیک به او رخ داد و به وی ضربه زدند، به صورت ناخواسته درگیر این موضوع شد، اما در حال حاضر جای طرح این مسائل نبود چرا که نعمت‌پور یک ماه پیش از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرده بود. متأسفانه با وجود توانایی‌هایی که داشت، در عرصه کشتی به حقش نرسید هر چند که با توجه به توانایی‌های مدیریتی که دارد امیدوارم در سایر عرصه‌های این رشته به مدارج بالایی برسد.

انتهای پیام/ر