گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان » ورزشی
ساعت : ۲۳:۰۰
شناسه : 21930
تاریخ : ۲۷ آذر ۱۳۹۴
تیم بیمه رازی همراه روح الله دل انگیز قهرمان باشگاه های جهان شد+عکس تیم بیمه رازی همراه روح الله دل انگیز قهرمان باشگاه های جهان شد+عکس

تیم بیمه رازی با شکست تیم دینامو ارمنستان به مقام قهرمانی دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در سالن خلیج فارس خرمشهر دست یافت.

تیم بیمه رازی همراه روح الله دل انگیز قهرمان باشگاه های جهان شد

به گزارش «کانون سبحان»؛تیم بیمه رازی با شکست تیم دینامو ارمنستان به مقام قهرمانی دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در سالن خلیج فارس خرمشهر دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور 8 تیم خارجی و 4 تیم داخلی روزهای 26 و 27 آذرماه در سالن خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید جهان آرا خرمشهر برگزار شد.

در دیدار فینال این رقابت ها که عصر امروز (جمعه) برگزار شد تیم بیمه رازی مقابل تیم دینامو ارمنستان قرار گرفت و توانست با نتیجه 7 بر یک از سد این تیم بگذرد و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

شایان ذکر است در ترکیب هدایت این تیم نام روح الله دل انگیز به چشم می خورد که به عنوان مربی این تیم در این دوره از رقابت ها حضور داشت که اهل کوهدشت لرستان می باشد.

تحریریه سایت خبری«کانون سبحان» و مسجد جامع کوهدشت این موفقیت رو به روح الله دل انگیز و شاگردانتان تبریک عرض می نماید و  خداقوت می گوییم که بار دیگر موجب سرافرازی ملت ایران  و نیز باعث افتخار کوهدشت لرستان شدند .

2015-12-18_115115

پیروزی دیدار نخست تیم بیمه رازی در مقابل رقبا با مربیگری روح الله دل انگیز (1)