گروه : عمومی » لرستان
ساعت : ۱۳:۰۸
شناسه : 21952
تاریخ : ۲۸ آذر ۱۳۹۴
عامل اصلی کشتار شیعیان نیجریه،حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروهک های تکفیری و ارتش نیجریه است. عامل اصلی کشتار شیعیان نیجریه،حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروهک های تکفیری و ارتش نیجریه است.

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام فاطمی نیا امام جمعه هندودر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره مذموم بودن صفت کید و مکر، فریب کاری را یکی از موانع سعادت انسان بر شمرد که در اسلام بسیار مورد سرزنش واقع شده است.

2015-12-19_012933به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام فاطمی نیا امام جمعه هندودر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره مذموم بودن صفت کید و مکر، فریب کاری را یکی از موانع سعادت انسان بر شمرد که در اسلام بسیار مورد سرزنش واقع شده است.

وی افزود: فریب کاری در روابط اجتماعی و خانوادگی، در معاملات و در کارها و امور مردم، امری بسیار قبیح و مذموم است و کسانی که اهل فریب و نیرنگ به دیگران باشند دچار مکر خدا خواهند شد که «والله خیر الماکرین».

امام جمعه هندودر در بحش دیگری از سخنان خود با اشاره به بسته شدن پرونده pmd ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ضمن موفقیت آمیز خواندن آن به خاطر تلاش­های دیپلماسی ایران با پشتوانه هدایت های مقام معظم رهبری و صبر و استقامت ملت شریف ایران، دشمنی پایان ناپذیر آمریکا را متذکر شد و اظهار کرد: آمریکا به دلیل داشتن خوی درندگی و گرگ صفتی، هرگز دشمنی با نظام اسلامی را کنار نمی­ گذارد و ما هم تا زنده ایم در مقابل استکبار خواهیم ایستاد.

فاطمی نیا در ادامه به کشتار شیعیان نیجریه و دستگیری رهبر آنان شیخ ابراهیم زکزاکی توسط ارتش این کشور اشاره کرد و این عمل وحشیانه را به خاطر حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروهک های تکفیری و ارتش نیجریه دانست.

وی همچنین به سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و تصریح کرد: اگرچه حوزه و دانشگاه در هدف، که پیشرفت نظام اسلامی و اثبات کارآمدی آن است وحدت دارند اما تا وقتی که محتوای علوم انسانی در دانشگاه بر اساس مبانی غربی باشد بین حوزه و دانشگاه از جهت روش وحدتی نخواهد بود.