گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان » کانون مساجد
ساعت : ۱۶:۱۹
شناسه : 2202
تاریخ : ۰۴ آبان ۱۳۹۳
اعلام نفرات برتر جشنواره سراسری امام المتقین (ع) سال 1393

برگزیدگان دومین جشنواره سراسری امام المتقین (ع) ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور در خرم آباد اعلام شد. به گزارش “کانون سبحان“ ؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان و دبیر برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین (ع)، صبح امروز(3 آبان)به خبرنگار خبرگزاری شبستان […]

برگزیدگان دومین جشنواره سراسری امام المتقین (ع) ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور در خرم آباد اعلام شد.

به گزارشکانون سبحان ؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان و دبیر برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین (ع)، صبح امروز(3 آبان)به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: این جشنواره در بخش های مختلف شامل مسابقه کتابخوانی از کتاب امام علی (ع) در قرآن، بخش کتابچه 40 حدیث و مسابقه مفاهیم خطبه غدیر و قرائت زیارت امین الله برگزار شده است.

 

وی، با بیان اینکه بیشترین استقبال مردمی از دو بخش مسابقه کتابخوانی از کتاب امام علی (ع) در قرآن و مسابقه مفاهیم خطبه غدیر بوده است، افزود: بالغ بر چهار هزار نفر در این دو بخش شرکت کرده اند.

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: در بخش کتابچه 40 حدیث از کتاب امام علی (ع) این جشنواره در دون رده سنی 9 تا 16 سال و 16 سال به بالا برگزار شده است.

 

این مقام مسئول، عنوان کرد: در بخش زیر 16 سال به ترتیب فطمه عابدینی از استان لرستان، رضا اسماعیلی از استان لرستان و سید حسین حسینی از استان لرستان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

 

وی، ادامه داد: معصومه سبزی از لرستان، نوید راد از استان لرستان، نگار راد از استان لرستان، علی محمد زاده از استان لرستان، علی اسکندری و مهدی عزیزی از لرستان، فاطمه زارعی نصیراز لرستان، انیس جعفری از لرستان، زهرا کریمی سرناوه از لرستان، و نگار مرادی از لرستان به عنوان برگزیدگان بخش کتابچه 40 حدیث در رده سنی 9تا 16 سال انتخاب شدند.

 

حجت الاسلام موسوی، بیان کرد: در بخش کتابچه 40 حدیث بخش 16 سال به بالا نیز علی شریعتی از البرز، مریم قنبرپور از استان لرستان و علی حسین عبدالهی از خراسان جنوبی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ادامه داد: در بخش کتابخوانی از کتاب امام علی(ع) در قرآن، پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره توسط هیئت داوران مرضیه آقا کیشی زاده از آذربایجان شرقی، غلامرضا صوفیانی از رشت، خدیجه حسینی از اصفان، علی محمد بیرانوند لرستان، مرضیه کیخاز از زاهدان، سجاد عادلی شیخ الاسلام از قزوین، مسعود نیک فرجام از گلستان، زینب علی نژاد از لرستان، ملیحه رستمی کرجایی از تهران، سجادحسنوند از استان لرستان، فاطمه طالبی از خراسان جنوبی، عباسعلی بهزادی نسب سیستان و بلوچستان، ارسلان احمدی از استان فارس، محمدمهدی بیرانوند از لرستان، حکیمه سلیمی از آذربایجان شرقی، محمدعیوضلو از لرستان، نیره تقی زاده از آذربایجان شرقی، حسن توسلی نیا ازخراسان جنوبی، مهران ناصری از تهران و الهام خسروی نژاد از لرستان، معصومه نصرالهی از تهران، راضیه حاتم پور از لرستان، حامدعباسی از همدان، سیدمصطفی حسینی از گلستان و على محمددستیگردی از خراسان جنوبی معرفی شدند.

 

وی، تصریح کرد: در بخش مفاهیم خطبه غدیر دومین جشنواره امام المتقین(ع) نیز پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران امیر محمد سعیدی از نائین، مجید سبحانی از تهران،سعیده مقدم از لرستان،ابوذر خسته از فارس،سید مرتضی موسوی از خراسان رضوی، محمدفاضل رنجبر از یزد، مهری بیرانوند از لرستان حسنی پوررحیمی از کرمانشاه، افسانه فیض عارفی از یزد، عزت الله امرایی از لرستان، آنیتا قنبری از لرستان، متین آزادی از کرمانشاه، فریبا مرادی ازلرستان و رویا بغدادآبادی از یزد به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، خاطرنشان کرد: در بخش قرائت زیارت امین الله نیز تلاش شده است است که قرائت این زیارت در سطح مساجد به صورت هفتگی برگزار شود.

گفتنی است، بخش های مختلف دومین جشنواره سراسری امام المتقین (ع) ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور از سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده و تا سالروز شهادت آن امام همام (ع) ادامه داشته است.