گروه : اخبار انتخابات کوهدشت » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۰۵
شناسه : 22252
تاریخ : ۰۲ دی ۱۳۹۴
دکتریونس امرایی و علی رحیمیان برای انتخابات مجلس دهم کوهدشت ثبت نام کردند+عکس دکتریونس امرایی و علی رحیمیان برای انتخابات مجلس دهم کوهدشت ثبت نام کردند+عکس

علی رحیمیان برای حضور در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد . به گزارش کانون سبحان به نقل از ارجا، صبح دیروز علی رحیمیان  به همراه چند تن از همراه هان خود در ساختمان فرمانداری شهرستان کوهدشت حاضر شد و طی مراحلی ثبت نام خود برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی را انجام داد . […]

علی رحیمیان برای حضور در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد .

به گزارش کانون سبحان به نقل از ارجا، صبح دیروز علی رحیمیان  به همراه چند تن از همراه هان خود در ساختمان فرمانداری شهرستان کوهدشت حاضر شد و طی مراحلی ثبت نام خود برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی را انجام داد .

گفتنی می باشد آقای علی رحیمیان به عنوان کاندیدای اصولگرا وارد انتخابات می شود و از کاندیداهای سایه حجت الاسلام علی شاهرخی می باشد .

 

علی رحیمیان (1) علی رحیمیان (2) علی رحیمیان (3)

 


 

 

همچنین دکتر یونس امرایی با هییت همراه ضمن حضور در فرمانداری کوهدشت و ثبت نام بعنوان کاندید ای نمایندگی مردم این شهر ورومشکان در مجلس شورای اسلامی به پرسش خبرنگاران و رسانه های محلی پاسخ داد .

دکتر امرایی هدف خود را برای حضور در مجلس دفاع از ارزشها و اصول انقلاب اسلامی بیان نمودند ،وی مقابله با فساد و تبعیض همراه باشایسته سالاری و اهتمام در خصوص اتمام پروژهای نیمه تمام شهرستان های کوهدشت و رومشکان و توجه به ظرفیت های بالقوه و بالفعل طرهان بزرگ را دغدغه اصلی خود دانست و اعتقاد داشت که به سرانجام رساندن پروژهای صنعتی و اقتصادی بستر لازم را برای اشتغال جوانان و تحصیلکردگان تا حدودی فراهم می آورد .

دکتر امرایی التزام عملی به ولایت فقیه را ضامن پیشرفت همه جانبه مملکت و دفاع در مقابل هجمه های سازمان یافته ی بیگانگان برشمردند و از مردم ولایتمدار کوهدشت و رومشکان خواستند با بررسی همه جانبه و انتخابی آگاهانه فرد اصلح را برای این وظیفه خطیر برگزینند

دکتر یونس امرایی ضمن سفارش همگان به رعایت تقوی الهی ابراز امیدواری نمودند انتخابات پیش رو در محیطی سرشار از مودت و بدور از هر گونه بد اخلاقی و حفظ حرمت همه ی افراد با دیدگاهها و سلائق متفاوت که مورد تائید نظام می باشد برگزار گردد و فارغ از هر گونه نتیجه، موجب یاس دشمنان اسلام و انقلاب گردد .

یونس امرایی

وب سایت اخبار انتخابات مجلس دهم لرستان