گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان » کانون مساجد کوهدشت
ساعت : ۰:۵۱
شناسه : 2266
تاریخ : ۱۲ آبان ۱۳۹۳
نفرات برتر جشنواره قرآنی مدهامتال استان لرستان/اسماعیل اسماعیلی زاده از شهرستان کوهدشت نفر دوم حفظ 10 جزء

اسامی نفرات برتر مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در استان لرستان اعلام شد.   به گزارش “کانون سبحان“، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(11 آبان) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، اظهار کرد: مرحله استانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور 70 […]

اسامی نفرات برتر مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در استان لرستان اعلام شد.

 

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(11 آبان) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان، اظهار کرد: مرحله استانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور 70 شرکت کننده در خرم آباد برگزار شد.

 

 

 

وی، افزود: شرکت کنندگان در بخش استانی این جشنواره شامل برگزیدگان مرحله  شهرستانی این جشنواره، از سراسر شهرستان های این استان بودند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این جشنواره که در دی ماه امسال در استان خوزستان برگزار می شود راه می یابند.

 

 

 

وی، ابراز کرد: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت، حفظ، اذان، تفسیر، مفاهیم و نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز دو بخش زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شده است.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، بیان کرد: در بخش ترتیل با نظر هیئت داوران این جشنواره علی امیری یاراحمدی از شهرستان بروجرد، وحید مطهری از خرم آباد و سعید روشن نیا از الشتر به ترتیب به عنوان های اول تا سوم این جشنواره استانی معرفی شدند.

 

 

 

وی، ادامه داد: در بخش قرائت علیرضا روزبهانی از بروجرد، سجاد فلاح پور از پلدختر و سید امیرحسین موسوی از خرم آباد به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.

 

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ابراز کرد: در رشته حفظ جزء یک ابراهیم محمدی از شهرستان ازنا به عنوان نفر اول معرفی شد.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: در رشته حفظ سه جزء قرآن نیز ابوالفضل فریدونی از شهرستان ازنا به عنوان نفر اول این رشته معرفی شد.

 

 

 

وی، اظهار کرد: در بخش حفظ 5جزء نیز علی مرزبان از شهرستان ازنا و امیرحسین طاهری از خرم آباد به عنوان نفرات اول و دوم این بخش معرفی شدند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، افزود: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز سعید کاوند از شهرستان بروجرد و اسماعیل اسماعیلی زاده  از شهرستان کوهدشت به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم این جشنواره معرفی شدند.

 

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان  با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفته اند، گفت: نفرات اول هر رشته در مرحله استانی به مرحله کشوری جشنواره قرآن مدهامتان راه می یابند.

 

 

 

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: مرحله استانی رشته تفسیر قرآن کریم ویژه ائمه جماعت مساجد، نیز 22 آبان ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.

 

 

 

گفتنی است، مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان 9 تا 12 دی ماه امسال به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

 

منبع:شبستان