گروه : سیاسی » عمومی » لرستان
ساعت : ۲۳:۰۱
شناسه : 22900
تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۴
پیام آیت الله میرعمادی در پی شهادت شیخ نمر پیام آیت الله میرعمادی در پی شهادت شیخ نمر

خرم آباد – نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: خون به ناحق ريخته شده «شیخ نمر» زمینه نابودی آل‌سعود را فراهم می‌کند.

پیام آیت الله میرعمادی در پی شهادت شیخ نمربه گزارش کانون سبحان به نقل از مهر در پیام آیت الله سید احمد میرعمادی به مناسبت شهادت شیخ نمر توسط آل سعود آمده است: با کمال تأسف و تأثر ، بار دیگر رژیم سفاک و خون آشام آل سعود دست به جنایت جدید زد و عالم مجاهد و مبارز آیت الله شیخ باقر نمر را به شهادت رساند و قلب مسلمانان دنیا را در حالی که هنوز در غم حادثه منا دردناک هستند جریحه ­دار کرد.

حاکمان جاهل و ناپخته آل سعود باید بدانند خون به ناحق ریخته این عالم شهید و حجاج مظلوم منا، زمینه زوال و نابودی آنان را فراهم کرده و خواب راحت را از آنان سلب می­ کند.

امروز خاندان آل سعود مغرورانه با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و صرف پول­های نفتی با رویکرد پرورش گروه­های تکفیری و سیاست خفقان و دیکتاتوری داخلی و تجاوز نظامی به کشور اسلامی یمن راهی را در پیش گرفته ­اند که جز باتلاق و هلاکت و نابودی آنان چیز دیگری به‌دنبال نخواهد داشت.

اینجانب شهادت این عالم برجسته را به جهان اسلام و امت بیدار اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خدای متعال نصرت و پیروزی مسلمانان و نابودی آل سعود را مسئلت دارم.