گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۳۵
شناسه : 22906
تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۴
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی: آل سعود بداند روز به روز بر اقتدار شیعیان افزوده خواهد شد. حجت الاسلام محمد رضا مبلغی: آل سعود بداند روز به روز بر اقتدار شیعیان افزوده خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: خون به ناحق ریخته شهید آیت الله شیخ نمر گریبانگیر جنایتکاران آل سعود خواهد شد.

2016-01-02_115905به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مبلغی، در گفتگو  با خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با محکوم کردن اعدام آیت الله نمر اظهارداشت: رژیم آل سعود با اعدام این روحانی مبارز شیعه، لکه ننگ دیگری به کارنامه خود افزود و بی شک عذاب این خون به ناحق ریخته، در نزد خدای متعال بی جواب نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم ایت الله نمر از روحانیون مبارز و شجاع بود و در بین مسلمانان و شیعیان داری مقام و منزلت معنوی بود تصریح کرد:‌ سردمداران و حکام آل سعود جان عالمی را که در راه خدا و دفاع از مکتب ال الله فعالیت می‌کرد را بی رحمانه و بدون در نظر گرفتن ترس و عذاب الهی گرفتند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه این اقدام ظالمانه یک قدم دیگر حکام آل سعود را به سراشیبی انحطاط و باتلاق نابودی نزدیکتر ساخته، خاطر نشان کرد: آل سعود و هم پیمانانش بدانند روز به روز بر اقتدار شیعیان افزوده خواهد شد و موج بیداری اسلامی در جای جای جهان رو به فزونی است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به این که آزادگان جهان با پیروی از مولای شهیدشان امام حسین(ع) در دفاع از حق و مقابله با زورگویی به پا می خیزند، اظهار داشت: شهید آیت الله نمر از مبارزان آگاه ،با اخلاص و شجاع بود که حکام آل سعود به خاطر تشدید فعالیت های آگاهانه و به حق ایشان و مخالفت با نوع حکومتشان وی را به شهادت رساندند.

وی با تاکید بر این که اعدام ایت الله نمر توهین به مقدسات اسلام و شیعیان است گفت:اعدام این روحانی مبارز حق طلب اوج بی تدبیری و بی عقلی حکام آل سعود را نشان می دهد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان اعدام شیخ نمر را نشانه ای از درماندگی حکومت آل سعود عنوان کرد و افزود:آل سعود فکر می کند با این اقدامات می تواند به فعالیتهای کثیف و وابسته خود با سایر هم پیمانانش ادامه دهد و افکار پلید خود را گسترش دهد.

این استاد حوزه، با بیان این که علمای جهان اسلام ،طلاب و روحانیون این اقدام  وحشیانه رژیم آل سعود را محکوم می کنند تصریح کرد:امروز علمای اسلام وظیفه دارند جنایات آل سعود را افشا نمایند و در مقابل این جنایات سکوت نکنند و حق ملت اسلام و شیعیان را از این زورگویان و بی رحمان بگیرند.