گروه : کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۲۳
شناسه : 2315
تاریخ : ۱۹ آبان ۱۳۹۳
کرم رضا پیریایی و معاونت سیاسی صدا و سیما

براساس اخبارمنتشره در برخی رسانه‌ها، «محمد سرافراز» رییس جدید رسانه ملی در حال رایزنی برای تعیین معاونان و پست های حساس این سازمان می باشد. به گزارش “کانون سبحان“ به نقل از “ارجا نیوز “به نقل از بانی فیلم آنلاین، اخباری مبنی برانتخاب معاونت‌های مختلف این سازمان بزرگ در رسانه ها منتشر شده که حاکی […]

براساس اخبارمنتشره در برخی رسانه‌ها، «محمد سرافراز» رییس جدید رسانه ملی در حال رایزنی برای تعیین معاونان و پست های حساس این سازمان می باشد.

به گزارشکانون سبحان به نقل از “ارجا نیوز “به نقل از بانی فیلم آنلاین، اخباری مبنی برانتخاب معاونت‌های مختلف این سازمان بزرگ در رسانه ها منتشر شده که حاکی از این است که رئیس جدید سازمان صداوسیما درحال رایزنی برای کسب نظر مقامات عالی‌رتبه نظام، دفتر رهبری و شورای مربوط به این انتصابات است تا بتواند موافقت های لازم را برای انتصاب افراد موردنظر در معاونت‌های مختلف سازمان صداوسیما کسب کند.

بنا به این گزارش، نام محمدرضا جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و حسین کرمی مدیر فعلی شبکه های نمایش و نسیم و علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه و مسئول مرکز رسانه قوه قضائیه که از این سه در مقام گزینه های جانشینی علی دارابی به عنوان معاونت سیما یاد می شود. دیگر گزینه های احتمالی برای سایر پست ها نیز از این قرارند: قائم مقام: حسن خجسته، محمدحسین صوفی، محمد ابوطالبی. معاونت سیاسی: کرم رضا پیریایی، مرتضی تمدن، حمیدرضا مقدم فر و عبدالرضا بوالی. معاونت صدا: حسین تقی پور، حسن خجسته، علیرضا نوری، منصور کریمیان، معاونت برونمرزی: منوچهر متکی، سید احمد سادات، مهدی مجتهد. معاونت آموزش و پژوهش: حسن خجسته، مسعود ابوطالبی، معاونت برنامه ریزی و نظارت: علی طلوعی، عبدالکریم خیامی. معاونت توسعه و فناوری مجازی: سعید انبارلویی، صابری اقدم، افراسیابی، معاونت اداری و مالی: فریدون همتی، عبدالرضا ساور، آق ملا، معاونت امور مجلس و استانها: محمدحسین صوفی، محمود عاطفی، کرم رضا پیریایی، مرکز موسیقی و سرود: حسین تقی پور،علی طلوعی، غفور. بسیج: علی اصغر جعفری، محمود عاطفی. حوزه ریاست: سعید انبارلویی، رضا شاکری، علی اصغر جعفری. مدیر روابط عمومی سازمان: سید تقی سهرابی، رضا رضایی، علی مقدسی.

همچنین در برخی رسانه های دیگر از جمله پیک نت نیز گزینه های احتمالی معاونت های جدید رسانه ملی به قرار زیر منتشر شده است:

– قائم مقام سازمان: حسن خجسته، محمدحسین صوفی، محمد ابوطالبی،محسن مهاجرانی
– معاونت سیاسی سازمان: کرم رضا پیریایی، مرتضی تمدن، حمیدرضا مقدم فر، عبدالرضا بوالی
– معاونت سیما: علی اصغر پورمحمدی(رئیس سابق شبکه سوم سیما)، محمدرضا جعفری جلوه، صافی، حسین کرمی
– معاونت صدا: حسین تقی پور، حسن خجسته، علی رضا نوری، منصورکریمیان
– معاونت برون‌مرزی سازمان: منوچهرمتکی، سیداحمد سادات، مهدی مجتهد
– معاونت آموزش وپژوهش: حسن خجسته، مسعود ابوطالبی
– معاونت برنامه ریزی ونظارت؛ علی طلوعی، عبدالکریم خیامی
معاونت توسعه وفناوری+(مجازی): سعید انبارلویی، رضایی، صابری مقدم، افراسیابی
معاونت اداری ومالی:غفور مدبر درجزی ، مفتح،،فریدون همتی، عبدالرضا ساور، آق ملا
– معاونت امورمجلس واستان‌ها: محمدحسین صوفی، محمود عاطفی، کرم رضا پیریایی

– مرکز موسیقی وسرود: حسین تقی پور، علی طلوعی
– حراست سازمان: سردارمحمود اشتری، سردارحسین تقی پور، سردارغفور
– بسیج سازمان: علی اصغرجعفری، محمود عاطفی، احسان گل محمدی
– حوزه ریاست سازمان صداوسیما: سعید انبارلویی، رضا شاکری، علی اصغر جعفری
– روابط عمومی سازمان: سیدتقی سهرابی، رضا رضایی، علی مقدسی