گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۵۸
شناسه : 23190
تاریخ : ۱۶ دی ۱۳۹۴
چرا آیت الله مبلغی در آزمون اجتهاد کاندیداهای خبرگان شرکت نکرد؟/ پاسخ وی را بخوانید! چرا آیت الله مبلغی در آزمون اجتهاد کاندیداهای خبرگان شرکت نکرد؟/ پاسخ وی را بخوانید!

یک کاندید مجلس خبرگان گفت: اطلاع رسانی درباره شرایط شرکت کنندگان در آزمون اجتهاد شورای نگهبان کافی بوده است.

آیت الله دکتر احمد مبلغیبه گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛ آیت الله احمد مبلغی کاندیداي مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از رسانه هایی که نام او را از غائبین آزمون اجتهاد شورای نگهبان آورده بودند، درباره علت عدم شرکت خود در این آزمون گفت: از آنجا که دو دوره قبل یعنی در آزمون دور سوم خبرگان هم کاندید حضور در مجلس خبرگان بودم و در آزمون علمی آن دوره شرکت کرده و قبول شده بودم، طبق معیار شورای نگهبان در آزمون روز گذشته شرکت نکردم. چرا که در اطلاعیه شورای نگهبان گفته شده بود کسانی که در دوره های قبل در آزمون شرکت کرده و قبول شده بودند، لازم نیست دوباره در این آزمون شرکت کنند.

وی درباره نحوه اطلاع رسانی شورای نگهبان به کسانی که باید در آزمون خبرگان شرکت می کردند، گفت: به اعتقاد من این اطلاع رسانی کافی بوده است. در دو سه نوبت اعلام شد که معیارها برای شرکت و یا عدم شرکت در آزمون این موارد است که در اطلاعیه شورای نگهبان قید شده بود. به اعتقاد من این پیام واضح بوده است.

انتهای پیام/