گروه : عمومی
ساعت : ۱۱:۴۱
شناسه : 23312
تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۴
الهیار ملکشاهی:بالاترین چتر امنیت بشر، ایمان به خداست./ ایران، امن‎ترین کشور دنیا است. الهیار ملکشاهی:بالاترین چتر امنیت بشر، ایمان به خداست./ ایران، امن‎ترین کشور دنیا است.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی سنگر سازان بی سنگری هستند که در خط اول مبارزه با ناهنجارهای اجتماعی حضور فعال دارند.

تصاویر جلسه الهیار ملکشاهی با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد کوهدشت (27)

به گزارش «کانون سبحان» به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت، با اشاره به اینکه ایران، امن‎ترین کشور دنیا است، افزود: این امنیت در سایه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و وحدت ملت پدید آمده است.

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران(ره) که حفظ نظام، از اوجب واجبات است، اظهار کرد: الحمدالله امنیت حاکم در استان لرستان و شهرستان کوهدشت از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، به‎طوری‎که هیچ پدیده ناامن و نگران کننده‎ای نداشته‎ایم.

نماینده مردم شهرستان کوهدشت با تقدیر از عملکرد خوب پلیس در برخورد با مظاهر علنی فساد و مبارزه با هنجارشکنان، تصریح کرد: باید با فرهنگ‎سازی، مقابله با عاملان رواج بی‎حجابی و بی‎عفتی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، جامعه اسلامی را از خطر تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام در امان نگاه داشت.

ملکشاهی با بیان اینکه همه باید مراقب توطئه‎های دشمنان علیه امنیت سیاسی و اجتماعی باشیم، اضافه کرد: امنیت، آرامش و آسایش نظام جمهوری اسلامی برکتی است که همه ملت باید قدر آن را بدانند.

وی با اشاره به معنویت و اعتقادات اسلامی کارکنان نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: بالاترین چتر امنیت بشر، ایمان به خداست و نیروی انتظامی با قرار گرفتن زیر چتر فرمانده کل قوا به بالاترین نیروی ایمانی متصل است.

نماینده مردم کوهدشت بیان کرد: وجود امنیت پیش شرط مهم ثمربخشی فعالیت‎های اجتماعی، آموزشی، علمی و فرهنگی و شکوفایی اقتصاد است.

ملکشاهی با قدردانی از اقدامات موثر و تلاش شبانه‎روزی کارکنان خدوم انتظامی در تامین امنیت منطقه و افزایش آرامش و آسایش عمومی، گفت: شایسته است مردم و مسئولان قدردان تلاش‎های خالصانه پلیس باشند.