گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۰۲
شناسه : 23465
تاریخ : ۲۳ دی ۱۳۹۴
روح‎الله دل‎انگیز:هدفمان در پیکارهای جهانی ماندن جام قهرمانی در ایران است. روح‎الله دل‎انگیز:هدفمان در پیکارهای جهانی ماندن جام قهرمانی در ایران است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان هدف تیم را قهرمانی در پیکارهای جهانی عنوان کرد.

باهدایت روح الله دل انگیز تیم نوجوانان کشتی فرنگی لرستان نایب قهرمان کشور شد (1)به گزارش «کانون سبحان»؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان هدف تیم را قهرمانی در پیکارهای جهانی عنوان کرد.

روح‎الله دل‎انگیز در گفت‎وگو با ایسنا ، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم جوانان ناشنوا، اظهار کرد: سال‎گذشته سرمربی تیم نوجوانان ناشنوا بودم که با اختلاف کمی نسبت به روسیه نایب قهرمان جهان شدیم و چون بیشتر کشتی‎‏گیرهای تیم نوجوانان به رده سنی جوانان رسیده بودند ابلاغم را برای این تیم زدند.

وی ادامه داد: شناخت از روحیات کشتی‎گیران و بحث فنی مهم‎ترین دلیل برای سپردن هدایت تیم جوانان به من بود.

دل‎انگیز با اشاره به اینکه رقابت‎های جهانی ناشنوایان در رده‎های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اردیبهشت سال آینده در ایران برگزار می‎شود، افزود: کشتی‎گیرها شرایط خوبی دارند و اکثراً کسانی هستند که در نوجوانان جهان به روی سکو رفته‎اند و هدف‎مان این است که در پیکارهای جهانی جام را در ایران نگه داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان با اشاره به برگزاری چندین اردو، اضافه کرد: خدا را شکر شرایط اردوها عالی بوده و مشکلی از بابت امکانات نداریم.

وی با اظهار رضایت از عملکرد فدراسیون ناشنوایان، گفت: جا دارد از آقای علیمرادی رئیس فدراسیون تشکر کنم که همه امکانات و شرایط لازم را برای ما فراهم کرده است.