گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان
ساعت : ۱۲:۰۴
شناسه : 2361
تاریخ : ۲۶ آبان ۱۳۹۳
برگزاری «کتاب، مسجد و محرم» در کانون های مساجد خرم آباد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری همایش «کتاب، مسجد و محرم» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبرداد. حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(24 آبان) در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: […]

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از برگزاری همایش «کتاب، مسجد و محرم» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبرداد.

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(24 آبان) در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: همایش کتاب، مسجد و محرم با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار می شود.

 

وی، افزود: این همایش امشب (24آبان) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در کانون فرهنگی و هنری حیدر کرار خرم آباد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: در این همایش از نویسندگان، کتابداران، و شاعران عاشورایی عضو کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان خرم آباد، تجلیل می شود.

وی، با بیان اینکه هم اکنون تعداد 86 کتابخانه در مساجد استان لرستان وجود دارد، افزود: کتابخانه های مساجد نقش به سزایی در ارتقای فرهنگ کتاب در جامعه دارند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب رشد و توسعه جامعه خواهد شد.