گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۲۰
شناسه : 23717
تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۴
محمد رضا ملکشاهی راد: ائتلاف اصولگرایان کوهدشت و رومشکان مطمئن ترین راه پیروزی این جریان است./به نظر می رسد نیازمند یک نظر سنجی مجدد و دقیق تر در این زمینه باشیم. محمد رضا ملکشاهی راد: ائتلاف اصولگرایان کوهدشت و رومشکان مطمئن ترین راه پیروزی این جریان است./به نظر می رسد نیازمند یک نظر سنجی مجدد و دقیق تر در این زمینه باشیم.

نماینده دور هشتم شهرستان های خرم آباد و چگنی در گفتگویی تلفنی با لرستان فردا با اعلام این مطلب در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر استراتژی اصولگرایان استان در خصوص ایجاد وحدت و ائتلاف بین دو گزینه شاخص اصولگرایی کوهدشت و رومشکان یعنی آقایان امامی راد و شاهرخی قبادی چیست ؟

2016-01-17_044851

به گزارش «کانون سبحان»نماینده دور هشتم شهرستان های خرم آباد و چگنی در گفتگویی تلفنی با   لرستان فردا با اعلام این مطلب در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر استراتژی اصولگرایان استان در خصوص ایجاد وحدت و ائتلاف بین دو گزینه شاخص اصولگرایی کوهدشت و رومشکان یعنی آقایان امامی راد و شاهرخی قبادی چیست ؟ اظهار داشت : خوشبختانه تلاش های ارزشمندی در زمینه وحدت حداکثری بین اصولگرایان در تمامی حوزه های لرستان به ویژه حوزه کوهدشت و رومشکان تا کنون صورت گرفته است و دلسوزان جریان اصولگرایی حرکتی را آغاز کرده اند تحت عنوان « همگرایی اصولگرایان » که هدف از آن ایجاد وحدت بین اصولگرایان در انتخابات پیش رو است .

محمد رضا ملکشاهی راد افزود : در همین راستا با توافق هر دو کاندیدای مطرح اصولگرایی در حوزه کوهدشت و رومشکان قرار بر این شد جمعی متشکل از یک نماینده از طرف آقای شاهرخی قبادی و یک نماینده از طرف امامی راد به همراهی بنده به عنوان ناظر در امر انجام یک نظر سنجی که از قبل با توافق طرفین با یک موسسه نظر سنجی قرارداد بسته شد و مقرر گردید در یک روز خاص نظر سنجی در کوهدشت انجام پذیرد .

 وی در خصوص برخی انتقادات و نارضایتی های موجود در بین اصولگرایان در نحوه انجام نظر سنجی به خبرنگار ما گفت : در این زمینه باید بگویم در 8 نقطه ای که نظر سنجی صورت گرفت و مورد بازدید بنده به همراه نمایندگانی از آقایان شاهرخی قبادی و امامی راد صورت گرفت آنچه مشاهده شد متاسفانه تجمع هدفمند مردم اطراف نظرسنج ها بود که این امر موجبات اعتراض کاندیداها و حامیان آنان را برانگیخت به گونه ای که سطح اعتماد به چنین نظر سنجی را با وجودی که نتیجه آن هنوز اعلام نشده تا حدود زیادی پایین آورده و مخدوش نموده است و اگر راهکار ائتلاف اصولگرایان کوهدشت مبتنی بر نظر سنجی باشد به نظر می رسد نیازمند یک نظر سنجی مجدد و دقیق تر در این زمینه باشیم.

ملکشاهی راد در پایان ائتلاف اصولگرایان کوهدشت و رومشکان را مطمئن ترین راه پیروزی این جریان دانست و از آقایان شاهرخی قبادی و امامی راد به عنوان دو فرد نخبه و کارآزموده سیاسی که زحمات و سوابق درخشانی در جهت اعتلای جریان اصولگرایی تا کنون کشیده اند دلسوزانه درخواست کرد که با انجام نشست های فشرده با یکدیگر و با درک اهمیت وحدت بین جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان در نهایت و هر چه سریعتر به ائتلاف برسند چرا که هیچ فردی بهتر از خودشان نمی توانند مساله ائتلاف را در منطقه حل کنند .