گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان
ساعت : ۲۳:۲۴
شناسه : 2384
تاریخ : ۲۹ آبان ۱۳۹۳
کلاس آموزش عکاسی برای مدیران کانون های مساجد لرستان برگزار می شود.

 دوره آموزشی عکاسی برای مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با حضور علاقه مندان به هنر عکاسی در این کانون ها برگزار شد. به گزارش “کانون سبحان“، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(29 آبان) در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی، اظهار کرد: […]

 دوره آموزشی عکاسی برای مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با حضور علاقه مندان به هنر عکاسی در این کانون ها برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(29 آبان) در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی، اظهار کرد: در این دوره آموزشی مدیران واحد خواهران کانون های فرهنگی و هنری مساجد آموزش می بینند.

 

وی، افزود: در این دوره آموزشی شیوه عکاسی و گزارش نویسی به مدیران واحد خواهران کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان ارائه می شود.

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: در این دوره آموزشی بالغ بر 30 نفر از مدیران واحد خواهران کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان آموزش می بینند.

 

وی، بیان کرد: دبیرخانه کانون های مساجد استان تلاش می کند در قالب دوره های آموزشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری و مدیران واحد خواهران را جهت توسعه فعالیت های کانون های مساجد توانمند کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، خاطرنشان کرد: در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی اعطا می شود.

خبرگزاری شبستان از خرم آباد