گروه : اخبار انتخابات کوهدشت » اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۴:۲۳
شناسه : 24043
تاریخ : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
برکناری رئیس هیئت بازرسی انتخابات 94 در کوهدشت؛ از شایعه تا واقعیت برکناری رئیس هیئت بازرسی انتخابات 94 در کوهدشت؛ از شایعه تا واقعیت

به گزارش «کانون سبحان»؛ در این حکم گودرز کریمی‌فر مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به عنوان رئیس جدید هیات بازرسی انتخابات کوهدشت معرفی شد.

24 کاندید مجلس در کوهدشت رد صلاحیت شدند.به گزارش «کانون سبحان»؛ در این حکم گودرز کریمی‌فر مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به عنوان رئیس جدید هیات بازرسی انتخابات کوهدشت معرفی شد.

میرولی درویشی رئیس پیشین هیات بازرسی انتخابات کوهدشت چند روز قبل به عنوان عضو هیات بازرسی مرکز استان منصوب شده است.

برکناری رییس هیئت بازرسی انتخابات 94 در کوهدشت؛ از شایعه تا واقعیت

22 دی سال‌جاری از طرف برخی رسانه‌ها عنوان شد که میرولی درویشی  رییس هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کوهدشت برکنار شده و فرد جایگزین وی نیز مشخص شده است اما برخی دیگر تکذیب کردند و این خبر را جوسازی دانستند و مسولان شهرستان هم در تماس‌های خبرنگاران عنوان کردند که اطلاعات دقیق ندارند!!

اوایل دی سال‌جاری 408 خانواده شهید شهرستان در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان کشور،  اعتراض خود را به نحوه چینش هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان کوهدشت اعلام کردند.

در این نامه درج شده بود که افراد چیده شده در هیئت‌های انتخابات همگی وابسته به یک کاندیدا هستند که جنجال زیادی در استان به پا کرد.

در ادامه این ماجرا امروز شورای نگهبان کوهدشت بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد که به هیچ فرد و حزبی وابسته نیست.

از مجموع 9 نماینده مردم لرستان در خانه ملت یک نماینده متعلق به حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان است.

منبع:ایلنا