گروه : شهدا » شهدای کوهدشت » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۰:۰۲
شناسه : 24156
تاریخ : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
اصلاحیه جدید خبر/ سرگرد کولیوند: یادواره 42 شهید سرافراز کوهدشت برگزار می شود. اصلاحیه جدید خبر/ سرگرد کولیوند: یادواره 42 شهید سرافراز کوهدشت برگزار می شود.

یادواره 42 شهید سرافراز کوهدشت همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در شهرستان کوهدشت اجرا می گردد.

سرگرد کوليوند کوهدشتبه گزارش «کانون سبحان»؛یادواره 42 شهید سرافراز شهرستان کوهدشت همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در شهرستان کوهدشت اجرا می گردد.
سرگرد پاسدار یونس کولیوند مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان کوهدشت در گفتگو با «کانون سبحان»؛ با اعلام این خبر افزود: به منظور گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیزمان و با مشارکت ادارات شهرستان یادواره 42 شهید سرافراز شهرستان کوهدشت برگزار می گردد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کوهدشت با توضیح اینکه روز یازدهم بهمن، به روز شهرستان معرفی شده است ، در این روز ،شهرستان کوهدشت  بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ونظام نموده  و به عبارتی در این روز 42نفر از مردم عزیز کوهدشت به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند ، افزود: به فرموده مقام عظمای ولایت و  مرجعیت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی در ادامه افزود: این یادواره  باهمکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ،بنیاد شهید و ایثارگران،اداره تبلیغات،و شهرداری شهرستان کوهدشت  برگزار خواهد شد و  مکان و زمان  برگزاری این یادواره سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و روز یکشنبه یازدهم بهمن 94 که،خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه خواهد بود.
سرگرد کولیوند در پایان ، از کلیه خبرنگاران شهرستان دعوت نمود که ضمن حضور در این مراسم معنوی نسبت به پوشش مطلوب این مراسم همکاری نمایند.