گروه : عمومی » لرستان
ساعت : ۰:۵۱
شناسه : 24163
تاریخ : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
الهیار ملکشاهی : سازمان زندان‌ها مکلف شدند تا زندان‌ها را به خارج از شهرها منتقل کنند. الهیار ملکشاهی : سازمان زندان‌ها مکلف شدند تا زندان‌ها را به خارج از شهرها منتقل کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس از تکلیف این کمیسیون برای سازمان زندان‌ها برای انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد.

الهیار ملکشاهیبه گزارش «کانون سبحان»؛ الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی   فارس، با اشاره به جلسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز موادی از برنامه ششم توسعه در حوزه کاری  سازمان زندان‌ها، پزشک قانونی، دادگاه روحانیت، سازمان تعزیرات حکومتی، موردبررسی و تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این بررسی تعدادی از مواد با اصلاحاتی تصویب و تعدادی نیز حذف شد اما کار بررسی این مواد در جلسه امروز به پایان نرسید و کار در جلسه هفته آینده نهایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: با مصوبه امروز کمیسیون قضایی سازمان زندان‌ها مکلف شد تا با مذاکره با شهرداری‌ها نسبت به انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها از طریق جایگزینی تا پایان برنامه ششم اقدام کند.

ملک‌شاهی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت در تعداد پزشک‌های پزشکی قانونی در جلسه امروز مصوب شد تا وزارت بهداشت ملزم شود تا سالانه در پذیرش دانشجوی پزشکی سهمیه‌ای را برای پزشکی قانونی در نظر بگیرد و تعدادی از دانشجویان پس از فراغت از تحصیل حداقل 10 سال تعهد خدمت در پزشکی قانونی را داشته باشند.