گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۱:۰۶
شناسه : 24338
تاریخ : ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
مراد ویسی:فراجناح و مستقل هستم./با شعار امید جوانان ،در عرصه انتخابات حضور یافته ام./جوانان توانسته اند بهترین زیر ساخت های مملکتی را بسازند. مراد ویسی:فراجناح و مستقل هستم./با شعار امید جوانان ،در عرصه انتخابات حضور یافته ام./جوانان توانسته اند بهترین زیر ساخت های مملکتی را بسازند.

مراد ویسی کاندیدای تایید صلاحیت شده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان در ادامه گفت: با شعار امید جوانان در عرصه انتخابات حضور یافته ام،چون معتقدم طبق فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: هرجا جوان های ما خواستند و همت گماشتند، به هدف رسیدند و رسیدیم.

مرارد ویسی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کوهدشت مراد ویسی * در ابتدای گفتگوی اختصاصی با «کانون سبحان» به بیان تفکر ورود خود در عرصه انتخابات کوهدشت پرداخت و گفت: همان طوری که قبلا در رسانه ها عرض نمودم زمانی که خداوند توفیق داد در حوزه انتخابیه شهرستان کوهدشت ،جهت کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نمودم ، با تفکر فراجناحی و مستقل و با محوریت گفتمان اعتدال ثبت نام نمودم.
وی در ادامه ضمن بیان تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو ، اظهار داشت : معتقد هستیم ، تمام احزاب و گروه هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول داشته باشند مورد احترام همگان هستند.

*فراجناح و مستقل هستم.

مراد ویسی کاندیدای تایید صلاحیت شده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان در ادامه گفت: با شعار امید جوانان در عرصه انتخابات حضور یافته ام،چون معتقدم طبق فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: هرجا جوان های ما خواستند و همت گماشتند، به هدف رسیدند و رسیدیم.
وی ضمن تاکید بر نقش موثر فعالیت جوانان در پیشرفت و پیروزی جامعه به بیان کلام امام خمینی(ره) در این باب پرداخت و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) نیز در این مورد می فرمایند: حصر اقتصادی جوانان مارا بیدار کرد و فهمیدند خودشان باید کار کنند و زحمت بکشند تا احتیاج به خارج نداشته باشند. برهمین اساس ما این شعار را انتخاب نمودیم، و اعتقاد داریم که جوانان ما در هر عرصه ای که وارد شده اند در آن عرصه یک نوع پیروزی برای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زده اند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر به یاد داشته باشیم و بزرگتر های ما به یاد داشته باشند،این جوانان بودند که قبل از انقلاب اسلامی ، به تبعیت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تحت فرامین معظم له در مقابل ظلم و ستم حکومت 2500 ساله ستم شاهی ایستادند و با نثار خون خودشان در راه انقلاب اسلامی توانستند درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری نمایند و به شکوفایی برسانند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانند.

ویسی در ادامه به تاکید نقش جوانان در تمام عرصه ها پرداخت و افزود:جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس به تبعیت از پیر مرادشان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در دفاع از انقلاب اسلامی؛ جان ، مال ،ناموس و شرف این سرزمین اسلامی به جبهه های نبرد علیه باطل شتافند و در مقابل دیوار آهنین ابر قدرت های شرق و غرب ایستاند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست اجانب بیفتدو با سرافرازی کامل انقلاب اسلامی را دوباره بیمه نمودند وبه تعبیری دیگر این جوانان هستند که امروز ، طبق فرموده امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری که اهمیت ویژه ای برای جوانان قائل بودند ، با تحصیلات علمی و اختراعات خودشان، چرخه های اقتصادی فرهنگی اجتماعی جامعه را به حرکت در آورده اند.

این استاد دانشگاه در ادامه تصریح کرد: اگر در هر جامعه ای به جوانان اهمیت بدهیم و برای جوانان ارزش قائل شویم،ما می توانیم  حرفی برای گفتن داشته باشیم، بدون جوانان ما نمی توانیم ادعای توسعه اقتصادی داشته باشیم،بدون جوانان ما نمی توانیم ادعای توسعه فرهنگی داشته باشیم،بدون جوانان ما نمی توانیم ادعای توسعه اجتماعی داشته باشیم؛این جوانان ما هستند که پایه های اقتصاد یک مملکت را می توانند برپا نمایند و چون جوان پویا است و در حال رشد ، تفکرش به روز و نو می باشد و می تواند در عرصه ی جهانی خوب بدرخشد.  جوانان ما امروزه در عرصه های بین المللی در رشته های مختلف علمی پیش قدم هستند.
*جوانان توانسته اند بهترین زیر ساخت های مملکتی را بسازند.
ویسی در ادامه ضمن بیان نقش بی بدیل جوانان در دفاع و پایداری و پیشرفت جامعه اسلامی گفت: جوانان ما توانسته اند بهترین زیر ساخت های مملکتی را بسازند و با تولید فناوری های جدید کشورمان را  با وجود تحریم های ظالمانه،با اتکا به خداوند و تحت فرامین مقام عظمای ولایت ، قله های رفیع علمی را فتح نماییم. پس جوانان امید مملکت هستند، امید جامعه اند،امید هر شهرستان اند، هر شخصی که بخواهد موفقیت داشته باشد باید به جوانان توجه ویژه ای داشته باشد،ما در شهرستان کوهدشت بیش ترین قشر جوان را داریم جوانترین شهری که هم از نظر تعداد تحصیل کرده ها ،دارای طراز و رقم بالای علمی می باشد، و هم به لحاظ دیگر در کلیه عرصه جوانان ما پیشرو هستند. اگر می خواهیم کوهدشت را بسازیم با فکر و توان جوان تنها میسر است.
مراد ویسی در ادامه به بیان سه مورد مهم از برنامه های خود پرداخت و اظهار داشت: اولین آن این است که در شهرستان کوهدشت تشکیل مجامع بزرگ جوان را باحضور جوانان نخبه وتحصیل کرده ،در رشته های مختلف دانشگاهی داشته باشیم. دومین برنامه این است که  تشکیل اتاق فکر با حضور نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در شهرستان کوهدشت از اول انقلاب اسلامی تا کنون.

*هم فکری و هم اندیشی با نمایندگان ادوار گذشته ،مفید و مثمر ثمر می باشد و امر توسعه را سرعت می بخشد.

ویسی به بیان علت انتخاب برنامه دوم  خود در این راستا  پرداخت و افزود:  این بدان دلیل است که نمایندگان محترم ما در ادوار گذشته ، هرکدام برنامه هایی برای توسعه شهرستان کوهدشت و برون رفت از مشکلات و معضلات بی کاری ،داشته اند و ممکن است در طول چند ساله خدمت نتوانسته برخی برنامه ها را به پیش برده باشند پس بایستی با هم فکری این عزیزان برنامه هایی که مفید و مثمر ثمر بوده در جهت توسعه اقتصادی شهرستان ، در جهت توسعه فرهنگی شهرستان، در جهت توسعه اجتماعی شهرستان و در سایر جهات، این چنین، برنامه ها را دریافت کنیم و با هم فکری ،بتوانیم کوهدشت را آن طور که در شأن این شهر شهید پرور ،انقلابی می باشد بیش از پیش به قله های رفیع پیشرفت سوق دهیم.
ویسی  در پایان به بیان سومین برنامه خود پرداخت و اظهار داشت: امروزه قشر عظیمی از این شهرستان را جوانان تشکیل می دهند،جوانان نیاز به تشکیل خانواده و نیاز به اشتغال دارند؛ دیگر زمان آزمودن و خطا به پایان رسیده ما دیگر فرصت آزمودن و خطا را  نداریم .بایستی با تعامل و هم فکری برنامه مهمی را در این راستا در پیش گیریم.سومین برنامه تعامل سازنده با دولت تدبیر و امید است که جا دارد از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره کننده هسته ای که با اقتدار کامل و تحت  فرامین مقام معظم رهبری از حقوق حقه ایران اسلامی دفاع نمودند.و با سرافرازی تمام  برجام را به فرجام رساندند و الان نیز ما هم بایستی به عنوان دلسوزان به شهرستان از این فرصت استثنایی استفاده کنیم،و با دولت محترم نهایت همکاری را داشته باشیم و درجهت عمران و آبادانی شهرستان کوهدشت و رفع معضل بی کاری بیش از پیش کوشا باشیم.

انتهای پیام/

*شناخت بیشتر