گروه : اخبار انتخابات کوهدشت » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۲۹
شناسه : 24517
تاریخ : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
امامی راد:آقای شاهرخی قبادی سر حرف خود ایستاد/ اینکه چهار نفر سیاسی به سمت دیگری رفتند زیاد مهم نیست/ ۹۵ درصد وحدت وجود دارد. امامی راد:آقای شاهرخی قبادی سر حرف خود ایستاد/ اینکه چهار نفر سیاسی به سمت دیگری رفتند زیاد مهم نیست/ ۹۵ درصد وحدت وجود دارد.

شب گذشته علی امامی راد در جمع حامیان خود حاضر و به سخنرانی پیرامون وحدت و اتفاقات چند روز گذشته پرداخت .

امامي راد کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از ارجانیوز؛  شب گذشته علی امامی راد در جمع حامیان خود حاضر و به سخنرانی پیرامون وحدت و اتفاقات چند روز گذشته پرداخت .

به گزارش ارجانیوز ، علی امامی راد پیرامون این سخن شاهرخی قبادی که در روز قرعه کشی گفتند “ هرکس بعد از قرعه کشی از کاندیدای انتخابی حمایت نکند باید در اصولگرایی آن شک کنیم ” گفت : آقای شاهرخی قبادی سر حرف خود ایستاد و به وعده خود عمل کرد و ما از ایشان تشکر می کنیم و ما فیلم روز قرعه کشی را تحویل تهران دادیم و شکی در وحدت نیست.

ایشان در ادامه گفتند : ما وحدت کردیم و اینکه چهار نفر سیاسی به سمت دیگری رفتند زیاد مهم نیست  و اینگونه  افراد غل و غش دارند ولی مطمئن باشید ۹۵ درصد وحدت که مردم می باشند وجود دارد و این را من به شما بگویم که اینگونه افراد در انتخابات مجلس چهارم هم وجود داشت .

به گزارش ارجانیوز ، امامی راد در پایان گفتند :  خدا را شاهد می گیرم که با اخلاص و نیت پاک جلو آمدم و اگر آقای شاهرخی قبادی برنده قرعه کشی می شد تا آخر می ایستادم و به ایشان کمک می کردم . باز تکرار می کنم که ۹۵ درصد وحدت وجود دارد و این وحدت یک حسن و  ویژگی داشت که باعث شد مردم اینگونه افراد را خوب بشناسند .