گروه : شهدا » شهدای کوهدشت » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۱:۴۹
شناسه : 24566
تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
حجت الاسلام کرمی:اگر جانفشانی شهدای عزیز نبود ما امروز این آرامش و ثبات را نداشتیم. حجت الاسلام کرمی:اگر جانفشانی شهدای عزیز نبود ما امروز این آرامش و ثبات را نداشتیم.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه گفت: مرزبندی بندی با فتنه گران از ویژگی های یک نماینده اصلح است.

تصاویر یادواره 42 شهید شهرستان کوهدشت (26)

به گزارش «کانون سبحان» ؛ حجت الاسلام علیرضا کرمی در یادواره 42 شهید گلگون کفن شهرستان کوهدشت گفت: انقلابی بودن، امانت داری و مرزبندی با فتنه گران سال 88از جمله ویژگی های یک نماینده اصلح است.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اصل محکم در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: برخی ها عنوان می کنند که رهبری را باید به صورت شورایی اداره کنیم. اینها کور خوانده اند؛ چرا که خداوند خودش می داند که چه کسی را به عنوان رهبر انقلاب بگذاردو او را به عنوان ولی امر تایید کند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی را از جمله ویژگی های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) هنگامی که انقلاب به پیروزی رسید یک اصل مهم را بیان فرمودند و آن عبارت بود از حاکمیت اسلام در کشور و علاوه بر آن در جهان که خوشبختانه امروز با صدور پیام انقلاب اسلامی به جهان اسلام و قلب کشور های غربی شاهد تشکیل جبهه ها و گرو ههای مقاومت هستیم.

کرمی با بیان اینکه خمینی با هدف احیاء ارزشهای اخلاقی، دینی و معنوی قیام کرد افزود: : اگر جانفشانی شهدای عزیز نبود ما امروز این آرامش و ثبات را نداشتیم.

وی ادامه داد: جوانان ما امروز بخاطر حفظ ثبات و امنیت کشور هزاران کیلومتر خارج از مرزهای ایران در مقابله با دشمنان مشغول جانفشانی هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به کرامت و عزت نفس شهدا گفت: شهیدان ما دارای نفسی پاک بودند و این در خاطرات آنها کاملا مشهود است.

کرمی با بیان اینکه باب شهادت هنوز هم باز است افزود: با نگاهی به زندگی و وصیت نامه شهدا در می یابیم که در وصیت نامه شهدا چه معارف بلندی نهفته است.

وی سخن حق انقلاب اسلامی را یکی از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اگر کلام وسخن انقلاب ما برحق نبود این انقلاب تا کنون ماندگار نبود.

لازم به ذکر است؛ به علت شهادت 42 نفر از مردم کوهدشت به وسیله بمباران جنگنده های ارتش بعث عراق در 11 بهمن سال 1365 این روز به نام روز شهرستان کوهدشت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/